باشگاه پیکان: برای میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین مشکل نداریم قهرمانی تکواندوکاران ایران در آسیا اختلاف ۵۰ هزار دلاری اوسمار و پرسپولیس حجازی: نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود طلای تورنمنت قزاقستان بر گردن بوکسور مشهدی اخراج زاهدی در ژاپن + فیلم بارگشت صالح حردانی و روزبه چشمی به ترکیب استقلال ملی پوش بسکتبال ایران در راه فرانسه تلاش استقلال برای بخشش هاشمی‌نسب درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟
سرخط خبرها

ویدیو پیروزی و قهرمانی فردین هدایتی در فینال مسابقات رنکینگ جهانی کشتی فرنگی

  • کد خبر: ۲۰۶۲۳۸
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
ویدیو پیروزی و قهرمانی فردین هدایتی در فینال مسابقات رنکینگ جهانی کشتی فرنگی
فردین هدایتی در فینال مسابقات رنکینگ جهانی کشتی فرنگی توانست حریف چینی خود را شکست دهد و قهرمان شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فردین هدایتی پس از صعود به فینال سنگین وزن مسابقات رنکینگ جهانی کشتی فرنگی کرواسی به مصاف منگ از چین رفت که در فینال توانست حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و مدال طلای این مسابقات را بدست آورد.

هدایتی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر لازلو دارابوس از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۳ بر ۱ ون هائو جیانگ از چین را شکست داد.

هدایتی در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز در یک مبارزه سخت مقابل اسکار پینو هندس دارنده یک مدال نقره و ۳ برنز جهان از کوبا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه قاطع ۸ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->