در فراق خادم‌الرضا(ع) | حضور گسترده مردم مشهد در مراسم بزرگداشت شهید رئیسی در میدان بسیج مشهد + فیلم خدمات‌رسانی رایگان مترو و اتوبوس در روز تشییع پیکر رئیس جمهور در مشهد یکی از معابر اصلی یا میادین شهر مشهد به نام خادم‌الرضا(ع)، «سیدابراهیم رئیسی» نام‌گذاری می‌شود مشهدی‌ها در فراق خادم‌الرضا (ع) و یارانش گردهم می‌آیند (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد سوگوار خادم الرضا (ع) شد + عکس اعمال قانون ۱۳۳۱ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۵۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد لغو شد (۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهروند خبرنگار | گلایه برخی شهروندان از سرویس دهی خطوط اتوبوسرانی در محله رسالت مشهد + پاسخ تسلیت شورای اسلامی شهر مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه تسلیت شهردار مشهد در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه سرویس‌دهی متروی مشهد تا ساعت ۲ بامداد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) عملیات امدادونجات آتش‌نشانی مشهد در پی سیلاب روز گذشته | تماس با ۱۲۵ در شنبه پرحادثه مشهد رکورد زد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازدید میدانی معاون‌اول رئیس‌جمهور از مناطق سیل‌زده مشهد | قدردانی از حضور شبانه‌روزی و خدمت‌رسانی دستگاه‌های دولتی، امدادی و جهادی هوای کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تمامی معابر شهری مشهد باز است (۳٠ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پیامد‌های بارندگی بی‌سابقه مشهد در روز شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهد بوی میوه می‌دهد خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ مطالبات مردم تپه سلام، مهدی و شهرک قدس مشهد در طرح شهید اصلانی حفاظت از کمربند سبز برای جلوگیری از تغییر کاربری
سرخط خبرها

وضعیت مدارس و دانشگاه های مشهد برای روز چهارشنبه (۶ دی ۱۴۰۲) مشخص شد + جزئیات

  • کد خبر: ۲۰۲۳۶۹
  • ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
وضعیت مدارس و دانشگاه های مشهد برای روز چهارشنبه (۶ دی ۱۴۰۲) مشخص شد + جزئیات
مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان، آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌های مشهد در نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۶ دی ماه تعطیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به تشدید آلودگی هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان، بر اساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوا، مدارس  و دانشگاه های مشهد در روز چهارشنبه تعطیل اعلام شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: براساس اعلام کارگروه شرایط اضطراری گرد و غبار استان، آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌های مشهد در نوبت صبح و عصر فردا چهارشنبه ۶ دی ماه تعطیل شد.

مهدی اله پور افزود: بر این اساس مدارس مناطق هفت گانه، تبادکان، رضویه، احمد آباد، در کلیه مقاطع در شیفت صبح و عصر بصورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین در این روز کلیه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز و بسته تعطیل می‌باشد. ‎براساس اعلام کارگروه شرایط اضطری گرد و غبار خراسان رضوی که با ریاست اداره کل مدیریت بحران استانداری و دبیری اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برگزار شد، با عنایت به وضعیت موجود و پایداری گرد و غبار، فردا کلیه فعالیت مراکز آموزشی اعم از دولتی و خصوصی تعطیل است.

اله پور بیان کرد: بر این اساس تمامی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای مشهد و آموزشگاه‌های آزاد، آموزشگاه‌های زبان و سایر کلاس‌های آموزشی (دولتی و خصوصی) نیز در هر دو نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: مهد‌های کودک و مراکز پیش دبستانی نیز فردا در شیفت صبح و عصر تعطیل و کلیه فعالیت‌های ورزشی در محیط‌های باز و بسته در نوبت صبح و عصر تعطیل می‌باشند.

مدیر کل حفاظت از محیط زیست استان بیان داشت: پس از بررسی‌های کارشناسی با تاکید بر آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و درمانی از مردم خواست تا از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند و مصوبات به شرح ذیل تصمیم گیری شد.

‎دبیر کارگروه شرایط اضطراری گرد وغبار خراسان رضوی تصریح کرد: جلوگیری از تردد افراد دارای بیماری زمینه‌ای تنفسی و قلبی، کودکان، افراد سالخورده، مادران باردار و افراد دچار حساسیت‌های پوستی در سطح شهر و استفاده از ماسک به شدت توصیه می‌شود و آنان باید فعالیت‌های بدنی، پیاده روی، ورزش، خرید و یا پیگیری سایر امور خود را به وقت دیگری موکول کنند. 

وی افزود: در این کارگروه از دستگاه‌های دولتی خواسته شده در صورت امکان، با دورکاری کارکنان دارای بیماری‌های زمینه ای، تنفسی، قلبی و مادران باردار یا دارای فرزند زیر ۶ سال همکاری نمایند.

‎اله پور تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به اطلاع رسانی صحیح به مجموعه کارکنان و زیر مجموعه‌های مدیریتی و نظارت بر اجرای صحیح موضوع را خواهند داشت و همچنین فرمانداران شهرستان‌ها در خصوص تشکیل جلسات شرایط اضطرار و اتخاذ تصمیمات لازم اقدام نمایند.

وی اظهار کرد: مقرر شد، شهرداری مشهد از سیستم‌های صوتی و سایر تجهیزات اطلاع رسانی موجود در پارک‌ها بزرگ شهر و مراکز تفریحی و تفرجی مشهد، جهت اطلاع رسانی و هشدار به شهروندان استفاده شود و هشدار‌های لازم صورت پذیرد.

اله پور تاکید کرد: اعلام این مصوبات به منزله ابلاغ رسمی به کلیه دستگاه‌ها و نهادهاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->