برگزاری «جشن بزرگ امام رضایی‌ها» در مشهد مقدس + جزئیات گردهمایی دست‌اندرکاران همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیاست‌ورزی در پس پرده آکادمیا گردهمایی رؤسای ستاد‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، در مشهد برگزار شد + فیلم توزیع ۳۰۰۰ غذای گرم بین سیل زدگان منطقه سیدی مشهد خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده مشهد | اختصاص ۱۰۰ واحد رایگان در زائرشهر رضوی نقاره حاجت‌ها یادی از آیت ا... محمدتقی بهجت| رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند حق همسایگی امام مهربان زندگی باشکوه با مهندسی معرفتی امام رضا (ع) خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟ حرمِ عشق و زیارتنامه ای که باید عارفانه خواند آغاز و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه شاخص آستان قدس رضوی در کشور | افتتاح ۴ پروژه در روستای هندل آباد
سرخط خبرها

۱۲ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مشهد تشییع می‌شوند

  • کد خبر: ۱۹۷۲۲۱
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
۱۲ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در مشهد تشییع می‌شوند
معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و در تاریخ ۲۶ آذر ماه ۱۲ شهید گمنام در مشهد تشییع می‌شوند و سپس در شهر‌های مختلف استان مراسم تجدید میثاق و تدفین پیکر‌های مطهر انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، روز سه‌شنبه استانداری خراسان رضوی حجت‌الاسلام و المسلمین حجت گنابادی‌نژاد در نشست هماهنگی مراسم تشییع شهدا در مشهد افزود: با هماهنگی‌های اداره کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در روز شهادت حضرت زهرا (س) تشییع پیکر‌ها از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: هفته بسیج زمان یادآوری رشادت‌های شهدایی است که زمینه رشد انقلاب اسلامی را فراهم کردند و نباید فراموش کرد که نقش بسیج در پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف متمایز است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این نشست گفت: پس از تشییع شهدا در مشهد، پیکر‌ها تحویل شهر‌هایی می‌شود که مراسم تجدید میثاق و تدفین در آن‌ها انجام خواهد شد.

حسینعلی یوسفعلی زاده با اشاره به این که ۱۲ مکان برای تدفین این شهدا در سراسر استان پیش بینی شده‌است ادامه داد: در تکریم و تشییع شهدا نباید به کار‌های حداقلی اکتفا شود بلکه باید با قدرت و تلاش در کنار تامین تمام امکانات اقدام کنیم و اجازه دهیم گروه‌های مختلف مردمی نیز در این مراسم نقش آفرینی کنند.

وی ادامه داد: پنجشنبه این هفته نیز میزبان پیکر هشت شهید مدافع حرم در بارگاه منور رضوی خواهیم بود که چند سال پیش در منطقه "خان‌طومان" سوریه به شهادت رسیدند و سپس برای تدفین به شهر‌های مختلف کشور بدرقه خواهند شد.

تاکنون ۳۳۰ شهید در ۱۱۷ یادمان شهدای استان خراسان رضوی به خاک سپرده شده‌اند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->