آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شگرد نکونام جواب داد!

  • کد خبر: ۱۹۶۴۹۹
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸
شگرد نکونام جواب داد!
با وجود تمام حواشی این روز‌های استقلال، آبی‌پوشان همچنان صدرنشین جدول لیگ برتر کشور هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، ورود جواد نکونام به استقلال به عنوان سرمربی این تیم حواشی بسیاری به دنبال داشت، البته که نکونام زیاد هم خوش شانس نبود و در ابتدای کار بسیاری از بازیکنان تاثیرگذار تیم از جمله رافائل سیلوا، عارف غلامی، مهدی قایدی و محمد محبی را از دست داد و شرایط باب میل نکونام پیش نرفت.

از طرفی استقلال برای به کار گرفتن سعید مهری و امید حامدی‌فر و مربیان خود یعنی مهدی هاشمی‌نسب و یوسو سسما مجبور شد به خاطر مشکلات سقف بودجه از قرارداد سایر بازیکنان بکاهد تا بتواند استقلال را با بازیکنان باکیفیتی که دارد حفظ کند که در ابتدای امر با مخالفت برخی بازیکنان و در نهایت با همکاری آنان مواجه شد که همین موضوع هم حواشی جدیدی را برای نکونام و تیمش ایجاد کرد.

از سوی دیگر اواخر نیمه اول بازی با تراکتور محمدحسین مرادمند مصدوم شد و گفته‌ها حاکی از این بود که مرادمند تا ۴ ماه آینده توانایی حضور در میادین را نخواهد داشت، اما واقعیت این است که مصدومیت این ستاره استقلالی آنقدر‌ها هم جدی نیست و از اواسط و نهایتا اواخر بهمن ماه در ترکیب استقلال قرار خواهد گرفت همین هم باعث شد که نکونام برای جذب بازیکن دیگری اقدام نکند. اما در هر حال مرادمند به دربی ۱۰۲ نمی‌رسد.

همه چیز دست به دست همه داده که عملکرد استقلال با ضعف روبه‌رو شود، اما نه تنها توانست صدرنشین جدول باشد بلکه با عملکرد خوب خود موفق به کسب جایگاه پنجم فوتبال آسیا هم شد که امکان صعود این تیم به جایگاه بهتر نیز وجود دارد.

تلاش و اتحاد بازیکنان استقلال در شرایط مطلوب امروز این تیم در جدول لیگ برتر  فوتبال کشور تاثیر بسزایی دارد، اما آن چه که بیش از هرچیز موثر بوده خط فکری سرمربی آبی‌پوشان است، نکونام در گفتگو خود با رسانه‌ها اعلام کرده بود که از ابتدای کار هدف ما بازی به بازی بوده، هر بازی و هر مسابقه برای استقلال حکم فینال را دارد و همین هم تلاش بازیکنان را برای پیروزی مقابل حریفان خود مضاعف کرده است.

نتایج امروز استقلال نشان دهنده این است که آن چه که در مستطیل سبز فکر نکونام می‌چرخد در زمین چمن مقابل رقبای خود نیز عمل می‌شود کما اینکه در صورتی که مربی جوان استقلال بتواند مسیر موفقیت‌آمیز خود را ادامه دهد و درگیر حواشی همیشه داغ فوتبال ایران نشود دوباره صاحب کاپ قهرمانی این دور از رقابت‌ها باشد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->