جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

باشگاه استقلال: اگر تخلف می‌کردیم الان یاسین سلمانی استقلالی بود + ویدیو

  • کد خبر: ۱۹۵۷۵۷
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
باشگاه استقلال: اگر تخلف می‌کردیم الان یاسین سلمانی استقلالی بود + ویدیو
باشگاه استقلال به صورت رسمی به صحبت‌های مطرح شده در فضای مجازی برای محرومیت احتمالی اش واکنش نشان داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های گذشته اخبار متفاوتی درخصوص شرایط استقلال و ارجاع پرونده این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شنیده می‌شود. این اخبار تا امروز توسط باشگاه استقلال نه تایید و نه تکذیب شد و به همین خاطر بود که حجم شایعات در این باره لحظه به لحظه بیشتر می‌شد. صبح امروز، اما مهدی هژبری معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال در گفت و گویی با یکی از برنامه‌های صداوسیما نسبت به این اتفاقات واکنش نشان داد و موضع نسبتا تندی را نسبت به باشگاه‌هایی که پیگیر این مورد هستند داشت.

معاون ارتباطات و رسانه باشگاه استقلال در بخشی از صحبت هایش گفت: ما هیچ گونه تخلفی در نقل و انتقالات نداشتیم و اگر تخلف می‌کردیم الان یاسین سلمانی بازیکن استقلال بود نه بازیکن پرسپولیس و تورس و ماشاریپوف هم الان در استقلال بازی می‌کردند. روز گذشته در فضای مجازی شایعه شده بود پرونده استقلال به کمیته انضباطی رفته و برخی رسانه‌ها هم ناخواسته با تکذیب یا پیگیری این شایعه مجازی به موج ایجاد شده از سوی خود خبرنگار خوانده‌ها دامن زدند، ولی حرف جناب رضا جاودانی عضو محترم کمیته انضباطی که گفت هنوز هیچ پرونده‌ای درباره باشگاه استقلال از کارگروه نظارت بر قرارداد‌های حرفه‌ای به کمیته انضباطی ارجاع نشده، فصل الخطاب است. این که روند رسیدگی به پرونده استقلال آرام‌تر از روند رسیدگی به پرونده پرسپولیس و سپاهان پیش می‌رود نشانه سکوت قانون و قاضی نیست، تفاوتش این است که ما تخلفی مرتکب نشدیم، به ما فقط اتهام زده شده است. هیچ مدرک مستندی هم علیه استقلال وجود ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->