آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کسر امتیاز از استقلال را جدی بگیرید

  • کد خبر: ۱۹۵۶۱۸
  • ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
کسر امتیاز از استقلال را جدی بگیرید
پرونده قرارداد‌های بازیکنان و مربیان استقلال به دلیل قانع کننده نبودن ادله مدیران این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع داده شد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مسئولان باشگاه استقلال بارها تاکید کرده بودند که بابت پرونده‌های بازیکنان و مربیان این تیم خطری این باشگاه را تهدید نخواهد کرد و توضیحات آن‌ها درباره برخی ابهامات در پرونده خالدآبادی، هاشمی‌نسب، بلانکو و یامگا کمیته نظارت برقراردادها را قانع خواهد کرد اما درنهایت پرونده استقلال به کمیته انضباطی ارجاع داده شد.


اگر توضیحاتی که مسئولان باشگاه استقلال درباره پرونده این چهار نفر به کمیته نظارت برقراردادها دادند، قانع کننده بود هرگز این پرونده به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نمی‌رفت و خطری هم این باشگاه را تهدید نمی‌کرد اما ابهامات باقی مانده در پرونده استقلال سبب شد پرونده راهی کمیته انضباطی شود.

در موارد مشابه باشگاه‌های سپاهان و پرسپولیس با کسر امتیاز مواجه شدند. چهار امتیاز از سپاهان کم شد و یک امتیاز هم درماجرای پرداخت مالیات گولیسیانی از پرسپولیس کم شد. پیش بینی می‌شود درباره استقلال نیز همین احکام صادر شود و حال اینکه چند امتیاز از این باشگاه کاهش یابد روشن نیست اما برخی خبرها از راهروهای فدراسیون فوتبال نشان می‌دهد که احتمالا میان 2 تا 3 امتیاز از استقلال کسر خواهد شد به این دلیل که استقلال با چهار پرونده مبهم مواجه است و اگر کمیته نظارت برقراردادها روی پرونده مالی یک نفر از طرف‌های قرارداد استقلال اشکال وارد می‌کرد می‌شد به کسر امتیاز کمتر امیدوار بود اما چهار استقلال در این پرونده پای‌شان گیر است و روشن نیست که چه سرنوشتی در انتظار باشگاه استقلال باشد. 

حتی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یک هفته پیش خطیر نزد تاج رفته تا وقت بگیرد و تاج هم یک هفته وقت داده اما او نتوانسته ابهاماتی که در پرونده وجود داشته را برطرف کند تا اکنون استقلال با خطر بزرگی مواجه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->