سرخط خبرها

واکنش سرمربی استقلال به جدایی مطهری

  • کد خبر: ۱۹۳۶۴۵
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
واکنش سرمربی استقلال به جدایی مطهری
احتمال قرار گرفتن نام ارسلان مطهری در لیست مازاد استقلال واکنش جواد نکونام را نیز به دنبال داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، چند روزی است درباره اینکه ممکن است استقلال در نیم فصل برخی بازیکنان کم کار خود را در لیست خروج قرار دهد، خبرهایی در رسانه‌ها منتشر می‌شود. این اخبار باعث شده جواد نکونام نیز به آن واکنش نشان دهد.


سرمربی استقلال در این باره می‌گوید:« بازیکنان انقدر باهوش هستند که این شیطنت‌ها را متوجه شوند. هنوز تا نیم فصل بازی‌های زیادی داریم. با توجه به کمبودهایی که داشتیم آیا عقلانی است بخواهم از الان در مورد این مسائل صحبت کنم؟ قطعا نیست. ارسلان یکی از بازیکنان با کیفیت ماست. کیفیت خودش را سال قبل و امسال نشان داده است. این‌ها شیطنت است که تیم ما را به هم بریزند. از هر حربه‌ای برای ضربه زدن استفاده می‌کنند. بازیکنان و ما انقدر تجربه داریم که گرفتار این مسائل نشویم. بازیکن شاید لحظه‌ای ناراحت شود اما می‌داند چه اتفاتی می‌افتد. امیدوارم این اتفاقات فقط از طرف دشمنان استقلال باشد.»

با این وجود شنیده می‌شود از طرف باشگاه استقلال به خود نکونام نیز گفته شده بازیکنانی که از نظر فنی نمی‌توانند انتظارات را برآورده کنند در نیم فصل در فهرست خروج قرار دهند تا لیست این تیم کمی سبک شود.

جالب توجه است که مطرهی بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان دیگر در ترکیب اصلی تیمش قرار نگرفته و نکونام در 5 بازی اخیر فقط 28 دقیقه به این بازیکن میدان داده است. مطهری فصل پیش نیز در گلزنی ناکام بود و عملکرد مطلوبی از خود به جا نگذاشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->