اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

خمس علیه استقلال، استقلال علیه خمس

  • کد خبر: ۱۹۳۶۷۱
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
خمس علیه استقلال، استقلال علیه خمس
اظهارات تند خمس، سرمربی تیم تراکتور قبل از بازی با استقلال واکنش این باشگاه و صدور یک بیانیه را در پی داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز،  پاکو خمس، سرمربی تیم تراکتور که امروز مقابل جواد نکونام قرار می‌گیرد، اظهاراتی پیش از بازی انجام داده که واکنش باشگاه استقلال را به دنبال داشته است.

خمس در صحبت‌های خود این جملات را به زبان آورده است: «این هفته همه چیز از جمله تلاش بازیکنان در تمرینات، بسیار خوب و منظم بود و آماده بازی با استقلال هستیم. استقلال تیم خوبی است و باتوجه به توانایی‌هایش اکنون در صدر جدول قرار دارد. دیدار سختی داریم، ولی فکر می‌کنم دو تیم با تمامی ظرفیت بازی کنند و شاهد بازی خوبی خواهیم بود.»


خمس درادامه صحبت‌های خود ابراز امیدواری کرده اتفاقات خارج از میدان بازی نتیجه را رقم نزند! او ادامه داد: «امیدوارم روند بازی به شکلی باشد که اتفاقات خارج از زمین، نتیجه را مشخص نکند و همه چیز در چارچوب ورزش پیش برود. اگر بازی  از نظر داوری مشکل نداشته باشد و سوت‌های مشکوک زده نشود، برنده می‌شویم.»

خمس با بیان این اظهارات حاشیه‌ساز به موضوع حضور هوادارن در ورزشگاه آزادی و حمایت از تیمش نیز تاکید کرده است: «همراهی هواداران در تمامی بازی‌ها اتفاق خوشحال کننده‌ای است و حمایت آنان برای‌مان بسیار حائز اهمیت است. من از هواداران مان تشکر می‌کنم. مطمئناً آنان  به ما کمک خواهند کرد. به جز ریکاردو آلوز، سایز بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم در بازی برابر استقلال ندارند.»




واکنش باشگاه استقلال به اظهارات خمس

همین امروز محروم شود!

به محض آنکه خمس در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهاراتی درباره مشکوک بودن سوت‌های داور به زبان آورد.

باشگاه استقلال بیانیه‌ای با این مضمون صادر کرد: «صحبت‌ها و ادعا‌های پاکو خمس سرمربی تیم تراکتور در کنفرانس مطبوعاتی و در آستانه دیدار امروز این تیم مقابل استقلال، کاملا غیرحرفه‌ای و در جهت ایراد اتهامی سنگین و باورنکردنی، به داور بازی امروزو باشگاه استقلال بوده است. در حالی که فدراسیون فوتبال و رکن قضایی اش، همواره از مربیان، بازیکنان و دیگر ارکان باشگاه‌ها می‌خواهند از اتهام به داوران و همچنین رقبا پرهیز کنند، اما متاسفانه پاکو خمس در نشست مطبوعاتی نشان داد به این موضوع پایبند نیست و صحبت‌های خلاف واقع او در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال نشان داد که سرمربی تراکتور به قوانین و دستورالعمل‌های فدراسیون فوتبال و رکن قضایی فدراسیون، توجهی ندارد. باشگاه استقلال صریحا از فدراسیون فوتبال و رکن قضایی شامل کمیته‌های انضباطی و اخلاق، درخواست دارد همین امروز برخورد لازم را با سرمربی تراکتور انجام دهد تا زمینه مطرح کردن چنین اظهارات شبهه افکنانه که جز آلوده کردن فضای فوتبال ایران، نتیجه‌ای ندارد، از بین برود.»

باشگاه استقلال درحالی این بیانیه را پیش از بازی صادر کرد که قطعا پیشنهاد محروم کردن این مربی پیش از بازی شدنی نیست و اگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بخواهد به موضوع اظهارات خمس پیش از بازی ورود کند و محرومیتی برای این مربی درنظر بگیرد، بعد از بازی این کار انجام خواهد شد. این درخواست شاید از آنجا که نکونام بعد از اظهاراتی علیه داور با محرومیت تعلیقی مواجه شد، قابل تامل باشد و شاید استقلالی‌ها نیز بخواهد در مواجهه با اظهارات دیگر مربیان نیز کمیته انضباطی همان طور که با نکونام سخت گیر بود با خمس هم از خود سخت گیری نشان دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->