سرخط خبرها

ساپینتو همچنان روی مخ استقلال است!

  • کد خبر: ۱۸۲۷۱۲
  • ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
ساپینتو همچنان روی مخ استقلال است!
باشگاه استقلال باید بدهی به ساپینتو را با سودی که لحاظ شده پرداخت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از اینکه مشخص شد باشگاه استقلال باید بدهی به باشگاه شاهین بوشهر بابت حق رشد قایدی و محبی را پرداخت کند تا بتواند از بازیکنان خارجی جدید که جذب کرده رونمایی کند، یکی بعد از دیگری بدهی‌های جدیدتر به بار مالی باشگاه اضافه شد.

به مجرد اطلاع رسانی بدهی به باشگاه شاهین بوشهر، بدهی آمانوف نیز به باشگاه استقلال ابلاغ شد. این بدهی ۵۱۲هزار دلار است که برای خطیر و دیگر مسئولان باشگاه استقلال مشکلات متعددی ایجاد خواهد کرد.


اما این پایان ماجرا نیست. بدهی دیگری که مربوط به دوره مدیریت حجت کریمی است نیز به همه این بدهی‌ها اضافه شده است. در همین راستا به اطلاع باشگاه استقلال رسیده که باید بدهی به ریکاردو ساپینتو نیز که مبلغ ۳۲۵هزار یورو است پرداخت شود.

این بدهی البته در ابتدا کمتر بود؛ حدود ۲۵۰هزار یورو، اما خلف وعده‌های حجت کریمی در قبال سرمربی سابق استقلال سبب شده بدهی به مبلغ ۳۲۵هزار یورو افزایش یابد و باشگاه استقلال با یک بن بست مالی جدید مواجه شد.

البته بدهی به سیلوا، مدافع برزیلی سابق استقلال نیز به زودی اعلام خواهد شد و باشگاه استقلال موظف به پرداخت این دیون هم هست.

با توجه به اینکه باشگاه استقلال حتی در پرداخت حقوق بازیکنان فصل جاری نیز ناتوان بوده باید بودجه کافی برای پرداخت این بدهی جدید تامین شود که مشخص نیست خطیر توانایی پرداخت این مبالغ را خواهد داشت یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->