نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

کولاک بانوان والیبالیست ایرانی برابر کره‌ای‌ها

  • کد خبر: ۱۷۲۶۲۵
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کولاک بانوان والیبالیست ایرانی برابر کره‌ای‌ها
تیم ملی والیبال نشسته بانوان اولین پیروزی در قهرمانی آسیا را کسب کرد

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ ملی‌پوشان مشهدی با تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان در نخستین دیدارشان در مسابقات قهرمانی آسیا به پیروزی رسیدند.
رقابت‌های والیبال‌نشسته قهرمانی آسیا در دو بخش مردان و بانوان از دیروز به میزبانی شهر آستانه در کشور قزاقستان آغاز شده است. براساس قرعه‌کشی این مسابقات در بخش بانوان، تیم‌ملی ایران در کنار قزاقستان، هند و کره‌جنوبی در گروه A قرار گرفت. در گروه B نیز چین، ژاپن و مغولستان و تایلند حضور دارند.

تحقیر کره‌ای‌ها

براساس برنامه بازی‌ها باید دوشنبه دوازدهم تیر تیم‌های ایران و کره‌جنوبی از ساعت۱۱:۳۰ به مصاف هم می‌رفتند. تیم‌ملی ایران در اولین بازی‌اش با هدایت بریانیان موفق شد این حریف را به آسانی و ۳ بر ۰ شکست دهد. درواقع تیم کره مقابل بانوان ایرانی تحقیر شد. در دست اول ایران ۲۵بر۱۱ پیروز شد. در دومین دست نتیجه عجیب ۲۵بر۳ رقم خورد و در سومین دست هم ایران ۲۵بر۶ پیروز شد تا اولین امتیاز را در این دوره به نام خود ثبت کند. کره‌جنوبی توانست فقط بیست امتیاز درمجموع سه دست به دست بیاورد.

رقابت با میزبان آسیا

بازی دوم امروز سیزدهم تیر خواهد بود و تیم میزبان یعنی قزاقستان از ساعت۱۴ حریف ایران است. قزاق‌ها پیش از این موفق به شکست هند در دیدار افتتاحیه شده بودند.
در آخرین بازی این مرحله، چهارشنبه چهاردهم تیر، ایران و چین، دو مدعی قهرمانی، به میدان می‌روند. پس از آن مرحله نیمه‌نهایی پانزدهم تیر و دیدار فینال این دوره از رقابت‌ها نیز هفدهم تیر برگزار خواهد شد. در این مسابقات تیم قهرمان در بخش بانوان سهمیه حضور در پاراالمپیک پاریس۲۰۲۴ را به‌دست می‌آورد.

سه مشهدی در ترکیب

سه والیبالیست مشهدی در این دوره از رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور دارند. معصومه زارعی، فاطمه جهانی و زهرا لطفی سه بانوی والیبالیست استان خراسان‌رضوی هستند که نامشان در جمع دوازده بازیکن اعزامی قرار گرفت و حالا مقابل حریفان به میدان می‌روند. در کنار معصومه زارعی، کاپیتان مشهدی تیم‌ملی و عضو اولین نسل تیم‌ملی والیبال‌نشسته، دو چهره بسیار جوان از خراسان‌رضوی را شاهدیم که از نسل جدید و استعداد‌های کشف‌شده و پرورش‌یافته استان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->