نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

والیبال نشسته قهرمانی آسیا؛ مردان پیروز شدند و بانوان از کسب سهمیه پاراالمپیک بازماندند

  • کد خبر: ۱۷۳۲۱۹
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
والیبال نشسته قهرمانی آسیا؛ مردان پیروز شدند و بانوان از کسب سهمیه پاراالمپیک بازماندند
با برگزاری بازی فینال رقابت های قهرمانی والیبال نشسته در قزاقستان، مردان ملی پوش ایران اول و بانوان نیز نایب قهرمان شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان پیش از ظهر امروز برابر قزاقستان میزبان این بازی‌های نشستند و قاطعانه با نتیجه ۳ بر ۰ آن‌ها را شکست دادند. قزاقستان به لطف کسب سهمیه ایران در رقابت‌های بوسنی، علیرغم این شکست جواز حضور در پاراالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.

بانوان ملی پوش کشورمان که تنها یک گام تا رسیدن به سهمیه پاراالمپیک پاریس فاصله داشتند مقابل تیم قدرتمند چین قرار گرفتند و نتیجه را ۳ بر ۰ واگذار کردند تا نایب قهرمان پاراالمپیک توکیو بار دیگر به این آوردگاه صعود کند و دختران ایرانی از کسب سهمیه باز بمانند.

گفتنی است تیم ملی والیبال نشسته ایران برای کسب سهمیه پاراالمپیک باید در تورنمت دیگری شرکت کنند که هنوز اطلاعی از تقویم آن در دسترس نیست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->