سرخط خبرها

چرا هوادار متمول پول رضایتنامه قایدی و محبی را نمی‌دهد؟!

  • کد خبر: ۱۷۲۴۸۴
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
چرا هوادار متمول پول رضایتنامه قایدی و محبی را نمی‌دهد؟!
سوالی که بعد از ماجرای پیشنهاد ۱۰۰ میلیاردی به بیرانوند به وجود آمده این است که چرا همین هزینه برای رضایتنامه ستاره ها پرداخت نمی شود؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، از صبح امروز خبرهایی درباره استقلالی شدن علیرضا بیرانوند فضای رسانه‌ای را در بر گرفته است. خبری که سبب نگرانی هواداران پرسپولیس و البته خوشحالی و کنجکاوی هواداران استقلال شده است.



در ادامه خبر استقلالی شدن بیرانوند آمده که یک هوادارا متمول قصد دارد برای 2 فصل به این دروازه‌بان مبلغ 100 میلیارد تومان پرداخت کند.

این ادعای جذاب درحالی مطرح شده که باشگاه استقلال تا کنون نتوانسته حتی یک دلار برای پرداخت به باشگاه‌های شباب الاهلی و سانتاکلارا پرداخت کند تا رضایتنامه مهدی قایدی و محمد محبی را بگیرد.

سوالی که ذهن بسیاری از هواداران استقلال را پیرو انتشار خبر پرداخت دستمزد بیرانوند توسط یک هوادارا متمول در برد گرفته این است که چرا هوادارا مورد نظر که مشخص نیست چه کسی است، همین مبلغ را هزینه رضایتنامه مهدی قایدی و محمد محبی نمی‌کند تا سازمان هجومی استقلال حفظ شود؟!

استقلال مشکلات بسیاری دارد و هر اندازه که جذب احتمالی بیرانوند جذاب باشد اما منجر به حل مشکلات فنی این باشگاه نخواهد شد، ضمن اینکه اساسا جذب دروازه‌بانی با این رقم دستمزد موجب برهم خوردن بالانس مالی در باشگاه استقلال خواهد شد و مشکلات متعددی را در طول فصل ایجاد خواهد کرد. 

بدون شک اگر استقلال بخواهد بیرانوند را جذب کند، آن هم با چنین دستمزدی، باید فکر تقویت دیگر خطوط خود نیز باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->