گتوزو در راه عربستان محرومیت هاشمی نسب، تعلیقی شد! توافق پور‌علی‌گنجی با پرسپولیس تسلیت باشگاه پرسپولیس در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان + عکس کلیه مسابقات ورزشی کشور لغو شد بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید
سرخط خبرها

سرمربی استقلال مشخص شد؟+ بیوگرافی و رزومه خوان رومن لوپز

  • کد خبر: ۱۶۸۷۷۷
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
سرمربی استقلال مشخص شد؟+ بیوگرافی و رزومه خوان رومن لوپز
استقلال با سرمربی سابق رئال مادرید به توافق نهایی دست یافته و او به زودی به تهران می‌آید.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، پس از مشکلات عجیبی که در خصوص سرمربی گری نکونام در استقلال به وجود آمد، حالا شنیده می‌شود مدیران استقلال با خوان رومن لوپز تمام کرده‌اند و او به زودی به تهران می‌آید تا پس از مذاکرات نهایی قراردادش را با آبی های پایتخت منعقد کند.

رزومه و بیوگرافی خوان رومن لوپز

این مربی ۶۰ ساله، سابقه نشستن روی نیمکت رئال مادرید را هم در کارنامه دارد. به جز رئال، لوپز در لالیگا مدتی هم سرمربی لوانته و سویا بود. او در آسیا هم فعالیت کرده و مدتی در عمان، عربستان و چین حضور داشته‌است. در چین وی سرمربی شن ژن و دالیان بوده است. او در دوران هدایت عمان با ایران هم بازی کرد و اتفاقا به تساوی دست یافت.
هشت سال پیش تیم ملی عربستان با هدایت لوپز کارو در رقابت‌های حوزه خلیج فارس به فینال رسید، اما در بازی نهایی ۲-۱ مغلوب قطر شدند و فدارسیون فوتبال عربستان یکروز بعد تصمیم به قطع همکاری با لوپز کارو و دستیارانش گرفت.
اما اوج دوران کاری لوپز به هدایت تیم ملی جوانان اسپانیا برمی گردد که با شکست این تیم را مجبور شد ترک کند.

لوپس کارو، مربیگری خود را از فصل ۹۶-۱۹۹۵ در سطح سوم فوتبال اسپانیا و تیم لوس پالاسیوس آغاز کرد که در هر دو سال به توفیق خاصی دست نیافت.
گزینه نیمکت استقلال در ادامه ماجراجویی خود، سال ۲۰۰۱ با باشگاه رئال مادرید قرارداد بست و هدایت تیم دوم این باشگاه را بر عهده گرفت. وی در پایان دوره‌ای که ۴.۵ سال به درازا کشید، جام قهرمانی سطح سوم اسپانیا را بالای سر برد و رئال را به سطح دوم رساند.
لوپس در ۲۸ سال مربیگری خود تنها دو عنوان قهرمانی را تجربه کرده و باید دید مذاکراتش با باشگاه استقلال به کجا کشیده خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->