کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

علی اکبری: فایتر فیلیپینی را به آسانی شکست میدهم

  • کد خبر: ۱۳۷۷۱۱
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
علی اکبری: فایتر فیلیپینی را به آسانی شکست میدهم
فایتر کشورمان تأکید کرد که روز شنبه در مبارزه مقابل فایتر فیلیپینی پیروز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر علی اکبری روز شنبه ۱۲ آذر ماه در رویداد سازمان ONE Championship's ONE ۱۶۴ به مصاف «براندون ورا» مبارز سنگین وزن فیلیپینی خواهد رفت.

علی اکبری در آخرین مبارزه خود در شهریور ماه مقابل مائورو سیرلی ایتالیایی به برتری دست یافت، درباره مبارزه با فایتر فیلیپینی گفت: آمادگی‌ام برای این مبارزه بهتر از سه مبارزه قبلی است و خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم به خوبی برای این مبارزه آماده شوم. مشتاقانه منتظر یک رقابت جذاب همراه با یک عملکرد عالی هستیم.

وی تصریح کرد: حریف را به خوبی آنالیز کردم و احساس خیلی بهتری نسبت به قبل از مبارزات قبلی دارم، چراکه در سلامتی کامل و شرایط روحی خوبی هستم.

علی اکبری از ساعت ۱۴:۳۰ شنبه با ورا فیلیپینی روبه‌رو می‌شود. مبارز ۴۵ ساله فیلیپینی، یک مبارز باتجربه است که سابقه کیک بوکسینگ، کشتی و هنر‌های رزمی ترکیبی را دارد و صاحب رکورد چهار پیروزی در شش مسابقه خود است.

با این حال، علی اکبری ۳۴ ساله اعتقاد دارد که سابقه کشتی و سرعتش به او اجازه می‌دهد تا ورا را شکست دهد و حریف شانسی برای پیروزی مقابل او ندارد.

علی اکبری راجع به حریف خود گفت: ورا ضربات مشت فوق‌العاده‌ای دارد و شدیداً سرسخت است، اما او یک مبارز تک بعدی است که فقط یک استراتژی دارد. قصد دارم او را زمین بزنم و با وی کشتی بگیرم.

وی درباره سابقه حضور خود در کشتی گفت: کشتی نقش زیادی در مبارزه من خواهد داشت. ورا تجربه رقابت در کشتی را ندارد، اگرچه این یک مسابقه MMA است، اما من کشتی را با ضربات مشت ترکیب می‌کنم و برنده می‎شوم.

فایتر کشورمان به دنبال پیروزی در دومین پیروزی متوالی در ONE Championship است و اعتقاد دارد موضوع میزبانی و مبارزه در کشور فیلیپین، برای ورا مزیت نیست و تأثیری در روند مبارزه ندارد.

وی در این خصوص گفت: برای من فرقی نمی‌کند کجا بجنگم. به جنگ می‌روم و بدون توجه به اینکه کجا هستم، می‌جنگم.

علی اکبری در واکنش به اظهارات ورا که گفته بود می‌خواهد ایرانی‌ها را ناک اوت کند، پاسخ داد و گفت: به مبارز فیلیپینی وعده «شکست سخت» در روز شنبه را می‌دهم. انتظار برد دارم و برای این مهم هر کاری لازم باشد، انجام می‎دهم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->