نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

ستاره برزیل کدام تیم را قهرمان جام جهانی می‌داند؟

  • کد خبر: ۱۳۵۵۱۷
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
ستاره برزیل کدام تیم را قهرمان جام جهانی می‌داند؟
کافو ستاره سابق فوتبال جهان پیش‌بینی خود را از قهرمان جام جهانی ارائه کرد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کافو ستاره اسبق فوتبال جهان پیش‌بینی کرد برزیل برای ششمین بار می‌تواند قهرمان جام جهانی شود. کاپیتان سابق سلسائو که در سال‌های ۱۹۹۴ و ۲۰۰۲ جام قهرمانی را بالای سر برده پیش‌بینی‌های خود را به کمیته عالی ارائه کرد.

کافو که سفیر جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، گفت: تیم‌هایی مانند برزیل، انگلیس، آرژانتین و فرانسه رتبه‌های برتر جهان را دارند. آلمان، بلژیک و پرتغال نیز بسیار قدرتمند هستند. همه آن‌ها پتانسیل رسیدن به فینال و قهرمانی در جام جهانی را دارند.

کافو همچنین انتظار دارد قطر به عنوان کشور میزبان جام جهانی به مرحله یک چهارم نهایی برسد. او پیش‌بینی می‌کند این کشور در گروه A پس از هلند در رده دوم قرار می‌گیرد و سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل انگلیس پیروز می‌شود.

ستاره اسبق فوتبال جهان و برزیل، یادآور شد: قطر در سال‌های اخیر پیشرفت زیادی کرده است. این تیم بازیکنان باتجربه و کادر مربیگری خوبی دارد و آن‌ها با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۹ نشان دادند که چقدر خوب هستند. قطر در گروه A به مصاف تیم‌های باتجربه خواهد رفت، اما امیدوارم بتواند در این مسابقات پیشرفت بیشتری داشته باشد.

کافو انتظار دارد نیمه نهایی بین برزیل و آرژانتین برگزار شود. او همچنین از فرانسه برای شکست پرتغال در چهار مرحله آخر حمایت می‌کند.

وی گفت: مسابقه بین آرژانتین و برزیل بازی آسانی نیست، زیرا آن‌ها دو قدرت بزرگ فوتبال جهان هستند که بهترین بازیکنان جهان را دارند. فرانسه و پرتغال نیز بازی بسیار سختی خواهند داشت، اما من انتظار دارم فرانسه فینالیست شود. آن‌ها بازیکنان مهمی مانند کریم بنزما و امباپه را دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->