سد دز پُر شد | احتمال افزایش خروجی سد دز وجود دارد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آزادراه تهران شمال مسدود شد + علت (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع سیل در شبستر آذربایجان شرقی + فیلم (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرریز شدن سد مخزنی دویرج دهلران ایلام + فیلم مسئولان در تدارک اجرای مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان | معوقات حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تأمین اجتماعی واریز خواهد شد اطفای حریق انبار ذغال با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان مشهدی (۱۴ اردیبهشت) مرگ ۲ نفر براثر مسمومیت با گاز در ساری (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واژگونی پژو ۲۰۶ در فکوری| آتش نشانان دو محبوس حادثه را نجات دادند (۱۴ اردیبهشت) جاده چالوس یک طرفه شد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد (۱۴ اردیبهشت) زلزله مشهد را لرزاند + جزئیات (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است
سرخط خبرها

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر

  • کد خبر: ۱۳۰۳۷۵
  • ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹
بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر
یافتن مناسب ترین دستگاه تصفیه آب با بهترین قیمت در بازار با وجود تنوع محصولات برای خریداران ممکن است کار سختی باشد.

گزارش آگهی

شناخت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند به ما کمک کند تا بهتر بتوانیم برای خرید تصفیه آب منزل خود تصمیم گیری نماییم هم چنین مراجعه به شرکت های معتبر نیز ما را در خرید دستگاه اورجینال یاری می نماید. یافتن مناسب ترین دستگاه تصفیه آب با بهترین قیمت در بازار با وجود تنوع محصولات برای خریداران ممکن است کار سختی باشد.شرکت مینروا فیلتر معتبر ترین نمایندگی دستگاه های تصفیه آب تایوانی است که می توانید برای مشاهده محصولات این شرکت به وب سایت مینروا فیلتر مراجعه نمایید.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی

 مینروا به دلیل آن که از فناوری برتر تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند بسیار دستگاه پر قدرتی می باشد و از بهترین دستگاه های اسمز معکوس دنیا می باشد و در چهار مدل توسط نمایندگی انحصاری آن یعنی شرکت مینروا فیلترعرضه می شود. فیلتر ممبرانی که در دستگاه های اسمز معکوس وجود دارد هر نوع آلاینده ی ریزی که با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آنها نیستیم را از بین می برد.مینروا بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران است که ساخت تایوان می باشد و تمام قطعات آن اصل و درجه یک هستند. در ادامه به معرفی دستگاه های تصفیه آب تایوانی که از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند می پردازیم.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر

برند تصفیه آب CCK

سی سی کا از فناوری های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز در مدل های 6 الی 8 مرحله ای در دستگاه های خود استفاده می کند که هم مدل های اورجینال تایوانی و هم مدل های مونتاژ شده در ایران و دارای قطعات چینی از این برند را در بازار موجود دارد و برای خرید آب تصفیه کن سی سی کا لازم است که از شرکت های معتبر اقدام به خرید نمایید زیرا برند cck نماد اصالت مانند برند مینروا ندارد. برند تصفیه آب CCK برندی معتبر و با سابقه در دنیا یکی دیگر از شرکت های تایوانی فعال در زمینه ی تولید دستگاه های اسمز معکوس می باشد و در مدل زیر سینکی آن ها را تولید می کند.

برند تصفیه آب سافت واتر

 برند سافت واتر دارای دستگاه های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون در مدل های زیر سینکی و کیسی است که برخی مدل های آن در ایران مونتاژ می شود و دارای  قطعات چینی و تایوانی هستند.برند تصفیه آب سافت واتر یکی دیگر از برند های معتبر تایوانی می باش که سابقه ی زیادی در این زمینه دارد. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر 6 مرحله ای تا 8 مرحله ای در بازار وجود دارند که بسیار مقرون به صرفه می باشند سافت واتر با داشتن استاندارد های بین المللی و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های روز از انواع سیستم های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز در دستگاه های خود بهره می گیرد.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر

برند تصفیه آب مینروا

دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا از نظر قیمتی ارزش خرید بالایی دارد چرا که با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. داشتن ممبران آمریکایی مارک فیلمتک در دستگاه مینروا کمک می کند تا با از بین بردن هر نوع املاح و مواد مضر آب سختی آن نیز کاهش یابد.

برند مینروا با دریافت استاندارد های بین المللی از جمله تاییدیه سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا یکی از مطمئن ترین تصفیه آب های موجود در بازار می باشد که نمایندگی انحصاری آن مینروا فیلتردر ایران است .قطعات و فیلتر های تصفیه آب مینروا اصل تایوان می باشد و نماد اصالت نیز برای دستگاه تعریف شده تا خیال مشتری بابت اورجینال بودن آن راحت باشد. از ویژگی های این برند گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و خدمات پس از فروش بسیار ارزنده است و به دلیل ضمانت قیمت آن در سراسر ایران با قیمت یکسان به فروش می رسند.

برند تصفیه آب مینروا که پر فروش ترین دستگاه تصفیه آب در ایران است در این 4 مدل اصلی عرضه می شود:

  • آب تصفیه کن مینروا شش مرحله ای معدنی ساز مدل Minerva RO6_50G
  • آب تصفیه کن مینروا هشت مرحله ای یو وی دار فرابنفش مدل Minerva RO8_UV
  • آب تصفیه کن مینروا هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • آب تصفیه کن مینروا هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مدل Minerva RO7_ALKALINE

لیست قیمت روز دستگاه تصفیه آب

تعداد مراحل تصفیه و شرکت سازنده ی دستگاه نیز در قیمت گذاری آن موثر می باشد. شما می توانید برای دریافت لیست قیمت روز دستگاه تصفیه آب به سایت شرکت مینروا فیلتر مراجعه نمایید. . توجه داشته باشید که قیمت دستگاه تصفیه آب اورجینال و معتبر با دستگاه های فیک و تقلبی بازار متفاوت است. هم چنین می توانید از تخفیفات ویژه ای که این شرکت بر روی محصولات خود قرار می دهد نیز استفاده نمایید و با قیمت بسیار مناسبی دستگاه مورد نظرتان را تهیه کنید.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

 بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید استاندارد های بین المللی نیز باید بر روی دستگاه درج شده باشد تا بتوان به کیفیت آن اطمینان کرد. یکی از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب روش تصفیه می باشد که از سیستم اسمز معکوس بهره مند باشد تا بتواند سختی آب را کاهش دهد. هم چنین فیلتر های کربنی دستگاه باید گیاهی و غیر مضر برای سلامتی ما باشد و در نهایت گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه نیز باید از طرف فروشنده به شما داده شود تا خیالتان بابت سرویس و تعمیات دستگاه راحت باشد.

و از دیگر نکاتی که در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی باید به آن توجه داشت ، نوع دستگاه می باشد. دستگاه های زیر سینکی بهترین مدل بازار می باشند چون از نوع اسمز معکوس هستند و آب را بهتر تصفیه می نمایند هم چنین هزینه تعمیرات و نگهداری آن ها نیز کم تر می باشد.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی در مینروا فیلتر

خرید اینترنتی تصفیه آب

شرکت دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا فیلتر نمایندگی انحصاری برند مینروا و عرضه کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل  برند های سی سی کا و سافت واتر در ایران می باشد.

"شرکت مینروا فیلتر ، وارد کننده و عرضه کننده انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در بازار ایران به عنوان مرکز فروش انواع آب تصفیه کن خانگی، به عرضه بهترین و پرفروش ترین برندهای آب شیرین کن خانگی به صورت تخصصی و 24 ساعته میپردازد.

مینروا فیلتر با بیش از 10 سال سابقه تخصصی در زمینه تصفیه آب خانگی بر اساس بودجه و محل سکونت شما، مناسبترین و استانداردترین دستگاه تصفیه آب را با قیمت ویژه معرفی و به همراه خدمات نصب و ارسال رایگان و گارانتی طلایی قطعات عرضه مینماید.

همچنین کارشناسان فنی شرکت به عرضه و سرویس دوره ای دستگاه شما با بهترین قیمت فیلتر تصفیه آب خواهند پرداخت و شما از آب آشامیدنی سالم طبق استاندارد جهانی بهداشت بهره مند میشوید."

این شرکت با بهترین قیمت محصولات خود را به مشتریان خود عرضه می کند که همراه با ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش می باشد. برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود به راحتی شما عزیزان می توانید خرید اینترنتی تصفیه آب را از طریق سایت مینروا فیلتر و همچنین تصفیه آسا انجام دهید و لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را در آنها مشاهده نمایید. هم چنین این شرکت سرویس دوره ای دستگاه های آب تصفیه کن و تعویض و فروش  فیلتر تصفیه را نیز در اختیار دارد. مشاوران حرفه ای تصفیه آب هفت روز هفته در تمام ساعات آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز و مشاوره رایگان خرید می باشند. برای خرید اینترنتی تصفیه آب می توانید به وب سایت مینروا فیلتر مراجعه نمایید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->