پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس
سرخط خبرها

بانوان والیبال نشسته در راه بوسنی

  • کد خبر: ۱۲۹۴۰۶
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
بانوان والیبال نشسته در راه بوسنی
بانوان والیبال‌نشسته ایران پس از ۴سال دوری در رقابت‌های قهرمانی جهان حاضر می‌شوند

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان ایران قرار است در رقابت‌های قهرمانی جهان بوسنی‌وهرزگوین شرکت کند.
سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان گفت: بعد از چهار سال دوری از مسابقات برون‌مرزی، برای ارتقای رنکینگ در مسابقات قهرمانی جهان تلاش خواهیم کرد.
مریم ایرانمنش درباره وضعیت تیم‌ملی بانوان والیبال‌نشسته برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در بوسنی، اظهار کرد: این مسابقات از ۱۲آبان برای کسب سهمیه پاراالمپیک پاریس برگزار می‌شود که هدف‌گذاری ما ارتقای رنکینگ خود از جایگاه نهمی جهان است.

وی در پاسخ به اینکه چقدر به کسب سکو امیدوار هستید، تصریح کرد: کسب سکو بعد از چهار سال دوری از مسابقات برون‌مرزی کاری سخت است. البته با جوان‌گرایی و سرمایه‌گذاری انجام شده روی تیم، سعی کردیم با بهره‌گرفتن از تجربیات مشاور فنی، بهترین عملکرد را در بوسنی داشته باشیم.
سرمربی تیم‌ملی والیبال‌نشسته بانوان گفت: این تیم برای شرکت در قهرمانی جهان فقط یک‌سال است که در اردوی آمادگی به‌سر می‌برد، اما بازیکنان به سطح آمادگی خوبی رسیده و از نظر تکنیک، تاکتیک و مهارت‌های فنی نسبت به گذشته رشد خوبی داشته‌اند. البته در این سال‌ها سعی کردیم جوان‌گرایی کنیم و تحولات خوبی در تیم ایجاد کنیم.

ایرانمنش در پاسخ به اینکه چقدر نسبت به حریفان جهانی شناخت دارید، افزود: با تماشای فیلم بازی حریفانمان، سعی کردیم شناختی نسبی از آن‌ها پیدا کنیم و مهارت‌های فنی آن‌ها را ارزیابی کنیم تا در بهترین شرایط تیم را عازم بوسنی کنیم. تصور می‌کنم بازی‌های خوب و امیدوارکننده‌ای را به نمایش بگذاریم.
وی درباره اینکه آیا تصور می‌کنید سهمیه پاراالمپیک پاریس را کسب کنید، تصریح کرد: در مسابقات جهانی هلند که چهار سال پیش برگزار شد، در جایگاه نهم قرار گرفتیم. در بوسنی تمرکزمان فقط بر ارتقای رنکینگ است و از تیم انتظار کسب سهمیه نداریم. در بوسنی فقط تیم‌های اول و دوم سهمیه کسب می‌کنند و ما در مسابقات سال آینده برای دستیابی به این هدف تلاش خواهیم کرد.

ایرانمنش در پایان درباره وضعیت امکانات آماده‌سازی تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، افزود: با حمایت فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پاراالمپیک، امکانات خوبی برای بازیکنان فراهم شده است و مشکل خاصی وجود ندارد. امیدوارم با کسب بهترین نتیجه در بوسنی زحمات فدراسیون را جبران کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->