تداوم بارش باران در نقاط مختلف کشور (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟ دمنوش‌هایی که شکم و پهلو را آب می‌کنند | بهترین زمان خوردن دمنوش لاغری چه کسانی نباید آب زرشک بخورند؟ | آب زرشک را چه زمانی بخوریم بهتر است؟ فیش‌های حقوقی جدید بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران صادر شد+جزئیات و لینک سامانه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال کم فرهنگیان از طرح بکارگیری دوباره بازنشستگان تماشای تلویزیون برای چه سنی ممنوع است؟ اسید‌های آمینه به عنوان پیش‌ساز پروتئین‌ها و به عنوان مکمل غذایی «تروما» چهارمین علت مرگ در دنیا  ۱۰ فایده پیاده روی برای سلامت بدن | بهترین زمان پیاده‌روی چه زمانی است؟ بچه‌ها الگوی خوابشان را از والدین می‌آموزند چند ساعت در شبانه‌روز بنشینیم، بایستیم و بخوابیم؟ منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس مار سمی در کارگاه تزریق پلاستیک و وحشت کارگران (۱۶ اردیبهشت) عزم جدی برای جلوگیری از «کوتاه قامتی» در کشور
سرخط خبرها

سرویس مدارس درانتظار «سفیر»

  • کد خبر: ۱۱۸۶۴۹
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
سرویس مدارس درانتظار «سفیر»
۸ هزار خودرو برای سرویس‌دهی به دانش آموزان در سال تحصیلی آینده نیاز است.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ اواخر سال تحصیلی گذشته که مدارس یک باره حضوری شد، بسیاری از خانواده‌های مشهدی با مشکل تأمین سرویس مدرسه برای فرزندان دانش آموز خود مواجه شدند؛ دغدغه‌ای که مسئولان همان زمان وعده برطرف شدنش را دادند، اما رفع آن به سال تحصیلی پیش نرسید و حالا همین دغدغه و نگرانی خانواده‌ها برای سال تحصیلی پیش‌رو وجود دارد. افزایش قیمت لوازم یدکی، هزینه‌های زیاد استهلاک خودرو‌ها و نیز کاهش تقاضای رانندگان برای سرویس دهی به دانش آموزان، از دلایلی بود که برای کمبود سرویس مدرسه مطرح می‌شد.

برای رفع این دغدغه، نشست‌های کارگروه ماده ۱۸ به منظور تأمین سرویس مدرسه برای سال تحصیلی آینده، به دبیری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی شهرداری مشهد در حال برگزاری است. عباس نعمتی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش وپرورش خراسان رضوی، درباره چگونگی تأمین سرویس مدرسه دانش آموزان برای سال تحصیلی آینده، با بیان اینکه کارگروه ماده ۱۸ اوایل تیر امسال تشکیل شد، به خبرنگار شهرآرا می‌گوید: در آن جلسه، آموزش وپرورش اعلام کرد که برای سال تحصیلی آینده ۸ هزاردستگاه خودرو برای سرویس دهی مدارس لازم است.

تأمین شرکت‌ها با تاکسی رانی است

رئیس اداره روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی رانی شهرداری مشهد نیز با بیان اینکه کار نظارت و تأمین شرکت‌های حمل ونقلی بر عهده این سازمان است، می‌افزاید: تأمین تعداد خودرو‌های موردنیاز با شرکت‌های خدمات رسان است.
همایون محمدیان با بیان اینکه حدود ۵۹ شرکت ذیل موضوع تأمین سرویس مدارس با سازمان تاکسی رانی شهرداری مشهد همکاری دارند، تصریح می‌کند: افزایش قیمت قطعات خودرو، هزینه‌های استهلاک خودرو و نیز وقفه دو ساله براثرکرونا سبب شد استقبال رانندگان از سرویس دهی به مدارس کم شود.

وی می‌گوید: بعد از بازگشایی حضوری مدارس نیز درراستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تعداد دانش آموزانی که در یک سرویس قرار گرفتند، کاهش یافت و این مسئله هم بر کاهش استقبال رانندگان تأثیر گذاشت. محمدیان بیان می‌کند: شیوع کرونا که آموزش حضوری را تعطیل کرد، باعث شد شمار زیادی از رانندگان شرکت‌های حمل ونقل از فعالیت خود در این عرصه منصرف شوند و این موضوع سبب کاهش تعداد رانندگان متقاضی سرویس مدارس شد.

او با بیان اینکه برای سال تحصیلی آینده، نشست‌های کارگروه ماده ۱۸ به دبیری سازمان تاکسی رانی درحال برگزاری است، می‌گوید: اگرچه کار ما نظارت و تأمین شرکت هاست، این موضوع به نماینده شرکت‌ها که در جلسات کارگروه حضور دارد، انعکاس داده شده است و امیدواریم برای سال تحصیلی آینده، مشکل تأمین سرویس مدارس برطرف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->