حاجی بگلو: رویکرد و نگاه شورای ششم، تحقق عدالت‌محوری در مشهد است سردار رادان در مشهد: قسم به خون شهدا که حافظ سنگر حجاب هستیم| توطئه عریانی و برهنگی، برنامه نفوذ دشمن برای براندازی است مشهدالرضا(ع)، هم‌صدا با طنین حجاب و غیرت | اجتماع باشکوه حمایت از «طرح نور فراجا» برگزار شد + فیلم بلاتکلیفی ۴۵۰‌هزار هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی شهروند خبرنگار | درخواست ترمیم آسفالت در بلوار شهید آوینی مشهد + پاسخ شهردار مشهد: کلان‌شهر مشهد در زمینه هوشمندسازی پیشرو است هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها و معابر شهری مشهد | فوت راکب موتورسیکلت در تصادف با اتوبوس و سواری (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) اعمال قانون ۱۸۳۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۶ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳) روایت مدیرعامل قطار شهری مشهد از سختی‌های ساخت خطوط مترو | ۴ هزار نفر ۲۴ ساعته در اعماق زمین پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد گذری بر تاریخ انتشار نخستین نشریه‌های طنز در مشهد| تلخ و شیرین فکاهی نامه‌ها در ارض اقدس ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
سرخط خبرها

کمک ۱۸ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان حاشیه مشهد

  • کد خبر: ۱۰۲۰۳۳
  • ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
کمک ۱۸ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری به نیازمندان حاشیه مشهد
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی گفت: تاکنون از طریق مراکز نیکوکاری محلات مشهد بیش از ۱۸ میلیارد تومان از مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان برنامه عملیاتی جشن نیکوکاری به نیازمندان حاشیه شهر مشهد کمک و خدمت ارائه شده است.

لاله سادات کوثری | شهرآرانیوز؛ دو هفته‌ای است که جشن نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با هدف کمک به نیازمندان در آستانه شب عید آغاز شده است. به گفته مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی تاکنون از طریق مراکز نیکوکاری محلات مشهد بیش از ۱۸ میلیارد تومان از مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان برنامه عملیاتی جشن نیکوکاری به نیازمندان حاشیه شهر مشهد کمک و خدمت ارائه شده است.

رضا سلم آبادی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر افزود: برای برنامه جشن نیکوکاری سال ۱۴۰۰ در خراسان رضوی حدود ۱۰۰ میلیارد تومان آورده مالی پیش بینی شده است. از مجموع این برنامه ۱۸ میلیارد تومان برای حاشیه شهر مشهد هدف گذاری شد که تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه در طرح جشن نیکوکاری امسال هم افزایی سایر مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی، ستاد اجرایی فرامین امام (ره)، اوقاف و... رقم خورده است، گفت: امسال در دو مرحله هم زمان با شب عید و آغاز ماه مبارک رمضان غذای گرم میان خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع خواهد شد.

توزیع ۷۵۰ دست جهیزیه، هم زمان با اعیاد شعبانیه

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی، ارائه خدمات درمانی، فرهنگی، آموزشی و حتی در مواردی کمک هزینه تعمیر مسکن در این برنا مه‌ها تعریف شده است، ادامه داد: هم زمان با اعیاد شعبانیه تا پایان سال بیش از ۷۵۰ دست جهیزیه میان زوج‌های جوان در آستانه آغاز زندگی مشترک توزیع خواهد شد.

سلم آبادی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۰ درصد سرانه اشتغال در این اداره کل برای نیازمندان و کارآفرینی مددجویان مصرف شده است، اظهار کرد: امسال اعتبار اشتغال بند ب تبصره ۱۶ کمیته امداد استان بیش از ۶۸۵ میلیارد تومان بوده است که کمتر از ۱۰ درصد آن در سطح بانک‌ها باقی مانده است.

وی بیان کرد: فرزند غیر هم سفره فرد زیر پوشش کمیته امداد از محل این اعتبار تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان و خود فرد زیر پوشش به طورمستقیم می‌توانند تا سقف ۱۳۰ میلیون تومان تسهیلات از بُعد اشتغال و کارآفرینی دریافت کنند.

۹۴۶۳ خانوار در حاشیه شهر مشهد

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی نیز بیان کرد:۹۴۶۳ خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) با مضمون کمک به سالمندان از مراکز نیکوکاری کمیته امداد استان خدمات می‌گیرند. علاوه بر این تعداد خانواده که از لحاظ آیین نامه‌ای در کمیته امداد پرونده دارند، خانواده‌های نیازمند دیگر هم که توسط مراکز نیکوکاری شناسایی می‌شوند بدون اینکه زیر حمایت کمیته امداد باشند از خدمات مراکز بهره می‌برند.

حسین گیلاسی با اشاره به اینکه عموما ماهیانه دو بار بسته معیشتی میان مددجویان توزیع می‌شود، ادامه داد: فقط در اعیاد ابتدای ماه شعبان در اداره ۴ کمیته امداد مشهد ۴۵۰۰ بسته توزیع شده است.

گیلاسی اظهار کرد: تعداد هشت پهنه خدمت رسانی در حاشیه شهر مشهد وجود دارد که در این مناطق بیش از ۷۹ مرکز نیکوکاری کمیته امداد فعال و آماده خدمت رسانی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->