سرخط خبرها

هواداران استقلال: قرارداد داسیلوا را تمدید کنید!

  • کد خبر: ۱۰۱۹۸۵
  • ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
هواداران استقلال: قرارداد داسیلوا را تمدید کنید!
درخشش داسیلوای برزیلی در بازی با صنعت نفت آبادان سبب شده هواداران استقلال از مدیران این باشگاه بخواهند قرارداد این بازیکن تمدید شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، صید برزیلی استقلال در همان بازی نخست توانست چشم‌ها را به سمت و سوی خود خیره کند. بازیکنی با قد بلند، سری تراشیده و اندامی که آماده نشان می‌دهد. نمایش رافائل داسیلوا در بازی نخست با استقلال درست برخلاف آن چیزی است که در باشگاهش الفصیلی عربستان پشت سرگذاشت. او به گونه‌ای از این باشگاه جدا شد که عملا درلیست مازاد قرار داشت و هرگز نتوانسته بود عملکرد مطلوبی از خود به جا بگذارد. حاصل حضور او درترکیب الفیصلی باخت‌های پی درپی و شرایطی کاملا نا امید کننده بود، اما انگار داسیلوا می‌خواهد سرنوشت متفاوتی را در استقلال رقم بزند ودر باشگاهی که اکنون مدعی اول قهرمانی روز‌های جدیدی را در کارنامه ورزشی خود به ثبت برساند. داسیلوا به حدی در بازی با صنعت نفت آبادان مطمئن و با اعتماد به نفس درقلب خط دفاع استقلال حاضر شد که تحسین کارشناسان استقلالی را برانگیخت. علاوه برتمجید‌هایی که از سوی رسانه‌ها شد شاهین بیانی نیز این بازیکن را با چنین جملاتی ستود: «مهمتر از برد دیروز مقابل نفت آبادان شکل بازی سیلوا بود، حتم بدانید ضعف خط دفاع استقلال در سال‌های گذشته با حضور سیلوا برطرف خواهد شد. حتی در زمان استراماچونی هم این مشکل وجود داشت و تیم استقلال با وجودی که خوب بازی می‌کرد از نبود یک مدافع با تجربه ضربه می‌خورد، ولی حالا مجیدی یک مهره با تجربه در اختیار دارد که می‌تواند از او در خط دفاعی استفاده کند.».

اما آیا حقیقت داسیلوا همین بازی با صنعت نفت آبادان است؟ شاید این سوال ذهن سرمربی استقلال را هم درگیر خود کند تا با وسواس بیشتر به سراغ انتخاب ترکیب اصلی تیمش در دربی برود. استقلال پنج شنبه هفته جاری رخ در رخ رقیب دیرینه‌اش قرار می‌گیرد ودر این بازی دیگر چشمی و دانشگر غایب نیستند که او دغدغه‌ای بابت بازی گرفتن از مردانش در پست دفاع میانی داشته باشد. دست مجیدی کاملا باز است و او حالا داسیلوا را هم که از اولین آزمون با استقلال سربلند بیرون آمده درکنار خود دارد تا با آرامش بیشتری ترکیب بازی با پرسپولیس را انتخاب کند. داسیلوا به حدی مطمئن ظاهر شده که حتی ممکن است سرمربی استقلال را به سمت بازی با دفاع سه نفری نیز پیش ببرد. تصمیمی که بعد از جدایی یزدانی و مرادمند دیگر از سوی سرمربی استقلال اتخاذ نشد واو تیمش را با آرایش دفاع چهار نفره راهی لیگ کرد. درخشش داسیلوا در قدم اول، اما موجب می‌شود مجیدی بازهم به این آرایش تاکتیکی فکر کند واحتمالا این برزیلی را درکنار عارف غلامی و محمد دانشگر در پست دفاع تیمش قرار دهد واز روزبه چشمی به عنوان یک گزینه جانشین و یا در خط میانی بهره بگیرد.  

درباره داسیلوا وقتی در فضای مجازی کنکاش می‌کردی به تعریف و تمجید‌های پی درپی برمی‌خوردی. بسیاری از هواداران استقلال با خوشحالی از ظهور چنین بازیکن با استایلی درقلب خط دفاع تیم‌شان در واکنش‌های خود به این موضوع اشاره می‌کردند که باشگاه استقلال باید بلافاصله قرارداد این بازیکن را تمدید کند. داسیلوا تا پایان لیگ با استقلال قرارداد دارد و همین درخشش ظاهرا از نگاه هواداران کافی است تا او دست کم یک فصل دیگر نیز در استقلال باقی بماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->