صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده پلیس راهور خراسان رضوی گفت‌: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۲ معتاد متجاهر و افراد بی‌خانمان در تصادف های بزرگراهی جان خود را از دست داده اند.

مهدی بی باک | شهرآرانیوز؛ سرهنگ غلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: مسیر‌های بزرگراهی اطراف کلانشهر مشهد ۱۱۰ کیلیومتر است و علی رغم اینکه همکاران ما در پلیس بزرگراه به صورت محسوس و نامحسوس نسبت به کنترل تخلفات اقدام میکنند بعضا شاهد ارتکاب تخلفات حادثه ساز از سوی رانندگان پرخطر هستیم. وی گفت:‌در حال حاضر سامانه برخورد با رانندگان متخلف فعال شده و در مرحله اول با ارسال پیامک ارشادی و بعد از آن اعمال قانون و سپس احضار راننده و برگزاری کلاس آموزشی در شورای راهبردی کاهش تخلفات و حوادث انجام می‌شود.

فرمانده راهور خراسان رضوی با بیان اینکه از رانندگان خواهشمندیم در معابر بزرگراهی با سرعت مطمئنه حرکت کنند ادامه داد: در معابر بزرگراهی حدافاصل پل عباس پور به سمت پل فجر در بزرگراه شهید بابانظر در بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل پل فجر تا میدان امام حسین و در بزرگراه شهید چراغچی حدفاصل میدان امام حسین تا میدان فهمیده و بزرگراه پیامبر اعظم حدفاصل پل قائم تا ابتدای میثاق در فضای سبز و زیر پل‌های غیر همسطح بیتوته افراد بی خانمان و معتادین متجاهر را داریم.

وی افزود: در این معابر نیز خطر عبور ناگهانی این افراد را داریم که وارد بزرگراه می‌شوند و قدرت عکس العمل راننده را سلب می‌کنند.

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون در تصادفات چهار ماهه ۲۲ نفر از افراد بی خانمان و معاتدین متجاهر در معبار بزرگراهی جان باخته اند و باید مسوولان امر فکری برای جمع آوری این افراد در مکان‌های اعلام شده داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: توصیه می‌شود ضمن رعایت سرعت توجه کامل به جلو را داشته باشند و از تلفن همراه هم استفاده نکنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.