صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در پی وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری و ده‌ها زلزله و پس‌لرزه بامداد امروز شنبه در این استان خوشبختانه هیچ خسارتی به زیرساخت‌های بنادر مرکز و غرب این استان وارد نشده است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا محمدی کرجی‌ران اظهار داشت: براساس بازدید‌های میدانی و گزارشات واصله خوشبختانه زیرساخت‌های بندر شهید رجایی و بنادر غرب استان متاثر از زمین لرزه بامداد روز شنبه هیچ گونه آسیبی ندیده و عملیات تخلیه و بارگیری، پهلودهی و جداسازی شناور‌ها با قوت و بدون وقفه درحال انجام است.

وی با اشاره به وقوع زلزله‌های پی درپی در شهرستان‌های غرب استان نیز گفت: زیرساخت‌های بندری این شهرستان‌ها نیز آسیبی ندیده و کارکنان واحد‌های امدادی این اداره نیز به منظور تسهیل در خدمات رسانی به مردم و آسیب دیدگان این شهرستان‌ها در کنار سایر نیرو‌های امدادی، هلال احمر و بسیج فعال شده و بادحضور در محل درحال خدمات رسانی هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان بیان داشت: تیم‌های اعزامی از بندرلنگه تا حصول شرایط مطلوب در منطقه حضور داشته و در صورت لزوم و تصمیم مسئولان ستاد بحران استان آمادگی اعزام گروه‌های امدادی از دیگر بنادر استان به محل نیز وجود دارد.

گفتنی است؛ از ساعت ۲ بامداد تاکنون بیش از ۱۳ بار بندر خمیر و مناطق اطراف آن را لرزانده که ۲ زلزله آن ۶.۱ و ۶.۳ ریشتری بوده است.

به‌دنبال این زلزله‌ها، بسیاری از منازل مسکونی روستا‌های منطقه خمیر و بندرلنگه تخریب و دچار آسیب جدی شده اند که نیرو‌های امدادی درحال آواربرداری و خدمات رسانی به مردم این منطقه هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.