پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است آموزش‌های تخصصی یک‌ساله برای زوجین در آستانه ازدواج برگزار می‌شود هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون وزیر بهداشت در مشهد: مراجعه یک میلیون ‌و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمان ناباروری کشور در سال گذشته مشاوره رایگان روانشناسی برای زوجین در سال اول زندگی مشترک مشکل تک‌جنسیتی سالمندی پیش روی کشور است بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در مشهد افتتاح شد + فیلم آیا برای سالمندی جمعیت آماده‌ایم؟ | جمعیت سالمندان جهان تا ۲۵ سال دیگر دو برابر می‌شود حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان‌رضوی دچار حادثه شدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید ۲ دارو بر پایه گیاه زعفران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد هوس خوردن برخی غذا‌ها نشان‌دهنده برخی کمبودها در بدن شماست ۵ دلیل که چرا آب گوجه‌فرنگی برای سلامتی شما مفید است
سرخط خبرها

هشدار هواشناسی و راهداری درباره باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت)

  • کد خبر: ۲۲۶۶۰۰
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
هشدار هواشناسی و راهداری درباره باران و گرد و خاک در جاده‌های خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت)
رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: شامگاه سه شنبه بارش باران موجب لغزندگی سطح برخی جاده های اصلی استان شده و گردو خاک نیز دید افقی رانندگان در تعدادی از راه ها را محدود کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف بنی اسدی با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر بارش باران، راه‌های اصلی و فرعی در شهرستان‌های سبزوار، جغتای، جوین و داورزن را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: وزش باد شدید و گرد و خاک دید افقی رانندگان در بزرگراه سبزوار- نیشابور و جاده سبزوار -بردسکن را محدود کرده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به تداوم بارش‌ها در استان اظهار داشت: در حال حاضر تردد در دیگر جاده‌های خراسان رضوی به صورت عادی و روان جریان دارد.

بر اساس اعلام مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بارش باران عصر امروز در مناطق غربی استان فعال می‌شود و تا پایان هفته ضمن افزایش فعالیت سامانه همه نقاط استان از جمله کلانشهر مشهد را فرا می‌گیرد.

هواشناسی خراسان رضوی نیز با صدور هشدار نارنجی اعلام کرد بارش باران در روز‌های پنجشنبه و جمعه به اوج خواهد رسید به طوری که وقوع سیلاب و رواناب در مناطق کوهستانی، شمالی و غربی خراسان رضوی دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->