صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال

  • کد خبر: ۲۲۸۲۴۳
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
  • ۲
مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال
باشگاه استقلال به دنبال میزبانی از تماشاگرانش در هفته آخر لیگ است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه استقلال از چند هفته پیش رایزنی هایش را با سهیل مهدی آغاز کرده بود تا در هفته آخر لیگ جشن قهرمانی احتمالی اش را در حضور تماشاگرانش برگزار کند. از این جهت که استقلال در هفته آخر مهمان پیکان است و طبق برنامه این مسابقه باید در ورزشگاه قوامین و بدون تماشاگر برگزار شود. سهیل مهدی این قول را به استقلالی‌ها داده بود که برای هفته آخر یک فکری خواهند کرد و اگر سرنوشت قهرمانی به هفته آخر بکشد ممکن است بازی را به قزوین ببرد.

 در صورت این اتفاق استقلال می‌تواند میزبان هوادارانش باشد و به نوعی جشن قهرمانی احتمالی را در حضور آنها بگیرد. اما از شانس بد استقلال پیکان سه بازی اخیرش را باخته و حالا در خطر سقوط به لیگ یک قرار دارد. از همین رو حتی مدیرعامل و سرمربی استقلالی این تیم هم راضی نیستند در ورزشگاهی غیر از قوامین تهران با استقلال بازی کنند. ورزشگاهی که شرایط میزبانی از تماشاگران پرتعداد سرخابی را ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
0
0
درمون پیکان تیم لنگه که یبار گولش زد اوردش ورزشگاه ازادی و شکست خورد و هیچ پولی بهشون ندادن
عرفانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۷
0
0
ولقعاً دست سازمان لیگ درد نکنه با این کارهای فاخر . تیمی که به احتمال قوی شاید قهرمان لیگ شود باید روز اخر در یک استادیوم خالی از تماشاچی بازی کند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->