جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

شوک به استقلال: اخراج وریا غفوری با تصمیم مجیدی!

  • کد خبر: ۹۹۹۱۴
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
  • ۱
شوک به استقلال: اخراج وریا غفوری با تصمیم مجیدی!
وریا غفوری به دلیل خرج بدون اجازه از تمرین استقلال، از سوی فرهاد مجیدی دراختیار باشگاه قرار گرفته است. به طور قطع وریا نمی‌تواند مقابل فجر شانسی برای حضور در ترکیب داشته باشد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که ذهن هواداران استقلال درگیر ماجرای سربازی مرادمند و یزدانی بود، خبردیگری از دل تمرین نگرانی‌های تازه‌ای را به وجود بود. خبر این بود: وریا غفوری موقتا اخراج و دراختیارباشگاه قرار گرفته است. چه اتفاقی رخ داده است؟ آیا وریا با فرهاد مجادله داشته؟ آیا این موضوع مرتبط است با نیمکت نشینی آقای کاپیتان دربازی با تراکتور؟ هیچ یک از این گمانه زنی‌ها با آنچه درتمرین استقلال رقم خورد، همخوانی ندارد. ماجرا را باید این طور تعریف کرد که وریا به دلیل تکل یکی از بازیکنان روی پایش به شدت عصبانی می‌شود وبعد از کوبیدن کاوری که به تن داشت بدون اجازه از کادرفنی راهی رختکن می‌شود. درواقع نکته اصلی ماجرا همین جا است که آقای کاپیتان نتوانسته براعصابش مسلط بماند و بدون اینکه ازمجیدی اجازه بگیرد راهی رختکن شده است. سرمربی استقلال هم تصمیم گرفته این بازیکن را به طور موقت دراختیار باشگاه قرار دهد! تصمیمی که به طور قطع مقطعی خواهد بود و سرمربی استقلال به زودی اجازه بازگشت وریا به تمرینات را صادر خواهد کرد.

کاپیتان استقلال درباره این ماجرا نیز صحبتی به این شرح انجام داده است:

از انتشار این خبر متعجب شدم و سرمربی این تیم بدون آنکه با من صحبت کند و از من بپرسد که چه اتفاقی افتاده، مرا در اختیار باشگاه قرار داده است.

 چند وقتی بود که انگشت پایم درد می‌کرد و وقتی در تمرین امروز به پایم ضربه خورد، یک لحظه عصبانی شدم و کاورم را گوشه‌ای انداختم و، چون از درد عصبی بودم به بطری آب معدنی هم لگد زدم. من اصلا بی نظمی نکردم و این اتفاق هیچ ارتباطی به مسائل فنی و اینکه می‌گویند من به تاکتیک‌های تیم و نوع تمرینات معترض هستم، ندارد.

موفقیت استقلال برای من از همه چیز مهمتر است، اما انگار عده‌ای هول بودند که هر چه زودتر مرا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بدهند و هنوز تمرین تمام نشده بود که خبر ناراحتی سرمربی تیم از من منتشر شد. الان در مورد یکسری موارد صحبت نمی‌کنم، اما اگر لازم باشد، حرف‌هایی برای گفتن دارم. "

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
0
0
وریا لنگر استقلال و خط قرمز آبیهاست، هیچکس نباید در مورد وریای کبیر حتا شوخی کند چه برسد به بی حرمتی؛ حتا اگر آن شخص مربی باشد. هوادارن استقلال با غیرت پشت وریا می ایستند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->