همه چیز درباره سریال رخنه + بازیگران و خلاصه داستان جشن روز دختر در «باغ شادونه» دانلود آهنگ و ترانه با موضوع باران + متن «میشل یو» در «بلید رانر ۲۰۴۹» شباهت عجیب رضا عطاران با صدام حسین + عکس داستان «باستان» | کتاب‌فروشی قدیمی و تأثیرگذار شهر، امسال صدساله می‌شود انتشار ۲ کتاب آموزشی جدید در حوزه موسیقی ایرانی همه فن حریف | نگاهی به مهم‌ترین نقش‌آفرینی‌های رضا عطاران به مناسبت سالروز تولدش + تصاویر حافظ افسانه‌های خراسانی | درباره حمیدرضا خزاعی به مناسبت نخستین سال روز درگذشتش صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برنامه‌های تلویزیون در «دهه کرامت» + زمان پخش ماجرای اعتصاب کارکنان در جشنواره کن ۲۰۲۴  فیلم‌های سینمایی تلویزیون در سومین هفته اردیبهشت (۲۰ و ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ویژه برنامه‌های رادیو در جشن میلاد حضرت‌معصومه (س) + زمان پخش «سپند امیرسلیمانی» ازدواج کرد + عکس جزئیات جدید از بازداشت متهم پرونده زهره فکور صبور در قهوه‌خانه فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد وزیر ارشاد: سال گذشته ۱۲۰هزار مجوز کتاب صادر شد
سرخط خبرها

از امروز (۳۰ بهمن) «عنکبوت» در سینما‌های مشهد هم اکران می‌شود

  • کد خبر: ۹۹۶۶۵
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۹
از امروز (۳۰ بهمن) «عنکبوت» در سینما‌های مشهد هم اکران می‌شود
فیلم «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد که اکران آن از چند روز گذشته در سینماهای کشور آغاز شده بود، از امروز در پردیس سینمایی اطلس مشهد هم اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز - فیلم سینمایی «عنکبوت» به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد از چند روز گذشته در سینماهای کشور آغاز شده بود، ولی در سینماهای مشهد اکران نمی‌شد و همین گمانه‌ای ایجاد کرده بود که احتمالا این فیلم در مشهد توقیف باشد. امروز ایسنا از اکران این فیلم در پردیس سینمایی اطلس مشهد خبر داد.

فیلم عنکبوت به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، نویسندگی اکتای براهنی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی یکی از فیلم‌های سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۸ بود که در بخش مسابقه حضور نداشت. در این فیلم محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند و... به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان فیلم سینمایی عنکبوت ماجرای زندگی و نحوه قتل‌های زنجیره‌ای سعید حنایی، قاتل زنجیره‌ای مشهدی، را روایت می‌کند که ۲۰ سال پیش به قاتل عنکبوتی معروف بوده است.

اکران این فیلم روز سه‌شنبه، ۲۶ بهمن‌ ماه، در تهران آغاز شد و بلیت‌فروشی آن نیز در سینماهای شهرستان‌ها از اواخر هفته گذشته شروع شد. با این حال این فیلم سینمایی پس از چند روز تأخیر از امروز، ۳۰ بهمن ماه، در مشهد اکران می‌شود.

تاخیر در اکران با اعتراض کارگردان این فیلم سینمایی مواجه شد و ابراهیم ایرج‌زاد با انتشار پستی در صفحه خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام از این موضوع گلایه کرد ولی بعد پستش را برداشت. 

در حال حاضر بلیت‌فروشی اینترنتی برای این فیلم در پردیس سینمایی اطلس مشهد آغاز شده و به نظر می‌رسد فیلم سینمایی عنکبوت در روزهای آینده در سایر سینماهای مشهد نیز اکران شود.


تریلر فیلم «عنکبوت» | محسن تنابنده در نقش سعید حنایی، قاتل زنجیره‌ای مشهد

کارگردان فیلم عنکبوت: دوسال زمان برد پروانه ساخت فیلم را بگیرم!


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->