جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

استقلال درگیر سربازی یزدانی و مرادمند

  • کد خبر: ۹۹۲۴۹
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
  • ۱
استقلال درگیر سربازی یزدانی و مرادمند
مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که مشکل حادی برای ادامه حضور یزدانی و مرادمند در ترکیب این فصل استقلال وجود نخواهد داشت، اما درعین حال مقامات حوزه نظام وظیفه هیچ واکنش رسمی به این موضوع نشان نداده اند...

گروه ورزش|شهرآرانیوز، ماجرای سربازی یزدانی و مرادمند چه خواهد شد؟ آیا این دو بازیکن باید درزمانی که از مدت‌ها قبل گفته شده، راهی خدمت مقدس سربازی شوند؟ پاسخ‌های متفاوتی به این سوال داده شده است، اما تازه‌ترین اظهارات فریبرز محمودزاده، مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ نشان می‌دهد که ظاهرا راه فرار برای باشگاه استقلال همچنان باز است تا لااقل این دو بازیکن را تا پایان لیگ بیست و یکم درخدمت داشته باشد. صحبت‌های مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ دراین خصوص جالب توجه است: «بازیکنی که تاریخ اعزام او می‌رسد، حتما باید به خدمت سربازی برود، مگر این‌که تاریخ اعزام او به ماه‌های بعدی تمدید شود. درخصوص بازیکنانی که تاریخ اعزام‌شان اسفند ماه است، چون طبق قوانین مبدأ بازیکن مدنظر است؛ یزدانی و مرادمند متعلق به استقلال هستند و پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر به اتمام رسیده و اکنون بازیکنانِ متعلق به باشگاه خودشان هستند. تیم نظامی لیگ برتری نمی‌تواند در فضای خارج از نقل و انتقالات سیاوش یزدانی و حسین مرادمند یا هر بازیکن مشمول دیگری را جذب کند. اما لزوما این بازیکنان هم نباید به لیگ یک بروند. آن‌ها می‌توانند خدمت خود را به تعویق بیندازند یا زمان دیگری به تیم‌های نظامی لیگ برتر بروند، اما اکنون قادر نیستند که به تیم نظامی لیگ برتری منتقل شوند.»

اظهارات محمود زاده البته بخشی از اهرم‌های تعیین کننده این ماجرا است و باید منتظر اظهارات مقامات نظام وظیفه هم بود تا تکلیف این دو بازیکن با استقلال مشخص شود. آنچه مسلم است استقلال به طور قطع فصل بعد نمی‌تواند از یزدانی و مردامند استفاده کند وحضور این دو در ادامه لیگ نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بدون شک اگر مقامات نظام وظیقه درباره این موضوع مهم اظهار نظر قطعی داشته باشند، پرده از ادامه یا عدم حضور این دو بازیکن در ادامه بازی‌های لیگ جاری در استقلال برداشته خواهد شد.

البته مسئولان باشگاه استقلال در واکنشی اعلام کرده‌اند که ماجرای سرباز شدن یزدانی و مرادمند بدون شک حاشیه‌ای برای باشگاه استقلال ایجاد نخواهد کرد و این دو بازیکن با اقداماتی که در روز‌های آتی انجام خواهد داد، درترکیب این تیم به میدان خواهند رفت. آیا باشگاه استقلال موفق به انجام این ماموریت بزرگ خواهد شد؟

لازم به ذکر است که برخی منایع نزدیک به باشگاه استقلال مدعی شده‌اند که مدیرعامل استقلال به دنبال استفاده از قانون سرباز قهرمان برای مدافعان ملی پوش است. هرجند که مرادمند درماه‌های اخیر در اردوی تیم ملی حضور نداشته و ممکن است استفاده از این قانون برای این بازیکن جواب ندهد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهوش صمیمی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
0
0
یزدانی و مرادمند باید به سربازی بروند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->