آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

یزدانی و حسینی ستاره‌های بازی استقلال مقابل سپاهان+ عکس

  • کد خبر: ۹۲۱۴۷
  • ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
یزدانی و حسینی ستاره‌های بازی استقلال مقابل سپاهان+ عکس
استقلال با ارائه یک فوتبال کاملا اقتصادی و استفاده از فرصت‌های طلایی موفق شد سپاهان را شکست دهد. در این بازی سیاوش یزدانی و سید حسین حسینی جزو بهترین‌های تیم خود بودند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال درحالی مقابل سپاهان به بردی ارزشمند دست یافت که هرگز فوتبال مالکانه‌ای را به نمایش نگذاشت و نتوانست فوتبال جذابی را به نمایش بگذارد. در عین حال، اما استقلال با ارائه فوتبالی اقتصادی از تک موقعیت‌هایی که نصیب‌شان شد نهایت بهره را بردند تا یکی از مهم‌ترین پیروزی‌های این فصل را مال خود کنند. بردی که اگر در آینده نیز تداوم داشته باشد، نقش خود را در موفقیت استقلال بسیار نمایان خواهد کرد.  

استقلال دراین میدان هرچه در ایجاد موقعیت و بازی مالکانه ناکام بود، اما در بخش دفاعی خود بسیار بی نقص عمل کرد. در راس همه بازیکنان دفاعی استقلال سیاوش یزدانی بود که توانست با جای گیری‌های مناسب و تکل‌های عالی موقعیت‌های متعددی را از سپاهان بگیرد. در کنار او سید حسین حسینی نیز دو موقعیت صد در صد را از بازیکنان سپاهان گرفت تا استقلال ۳ امتیاز شیرین از یک بازی خانگی مقابل یکی از مدعیان سرسخت این فصل به چنگ آورد.

حالا با ۳ امتیازی که استقلال به دست آورده امید هواداران این تیم برای رسیدن به سکوی قهرمانی این فصل افزون خواهد شد و باید دید در آینده آیا بازیکنان استقلال قادرند همین کیفیت را تکرار کنند، یا خیر؟! بدون شک اگر استقلال باهمان فرمول همیشگی بردهای اقتصادی در آینده نیز به 3 امتیازهای با ارزشی همچون بازی با سپاهان دست یابد، راهش به سوی قهرمانی هموار تر خواهد شد.

البته نباید فراموش کرد که سپاهان در بازی هفته دهم مقابل استقلال بارها با مهاجمانش از قلب دفاع استقلال گریخت و موقعیت‌های مناسبی را پدید آورد. تردیدی نیست اگر مجیدی می‌خواهد با این تیم قهرمانی لیگ برتر برسد، باید این نقیصه را برطرف کند.

یزدانی و حسینی ستاره‌های بازی استقلال مقابل سپاهان| همان فرمول همیشگی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->