دغدغه شیرین پرسپولیس| علیپور یا مهاجم خارجی؟ ردپای یک بازیکن در کنار گذاشتن امیری از پرسپولیس درویش خواهان ماندن عبدی استارت تیم فوتسال فرش آرا با تغییر کادرفنی + ویدیو اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام پخش زنده بازی دوستانه پرتغال و کرواسی (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود پایان کار اوسمار و پرسپولیس! اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد برنامه کامل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان + جدول بازی‌ها موسوی در کویر ماندنی شد فریبرز محمودزاده بازداشت شد داستان ادامه‌دار قایدی و همسرش
سرخط خبرها

دیدار فتح الله زاده و مجیدی در تمرین استقلال+عکس

  • کد خبر: ۷۲۴۷۱
  • ۰۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
دیدار فتح الله زاده و مجیدی در تمرین استقلال+عکس
علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با حضور در محل تمرین استقلال با فرهاد مجیدی دیدار و گفتگو کرد.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، در روز‌هایی که باشگاه استقلال درگیر مشکلات مدیریتی است و شکاف عمیقی میان فرهاد مجیدی و احمد مددی وجود دارد، برخی پیشکسوتان باشگاه استقلال به محل تمرین این تیم رفتند تا حمایت خود از فرهاد مجیدی را اعلام کنند. در میان پیشکوستان باشگاه استقلال چهره علی فتح الله زاده، جواد قراب و محمد نوری دیده می‌شد.

در این دیدار فرهاد مجیدی برخورد بسیار گرمی با فرهاد مجیدی داشت و حتی در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره برخی مسائل مربوط به تیم صحبت‌هایی انجام داد. فتح الله زاده و فرهاد مجیدی عکسی را هم به یادگار گرفتند. فتح الله زاده درباره دیدار با مجیدی می‌گوید: «وظیفه خودم می‌دانستم که از مجیدی حمایت کنم. این بازیکنان و این کادرفنی واقعا حیف هستند. باید از آن‌ها حمایت کنیم تا اوضاع روحی و روانی‌شان بهتر شود.» از فتح الله زاده درباره اینکه گفته می‌شود به دعوت مجیدی در تمرین استقلال حاضر شده سوال شد که مدیرعامل سابق باشگاه استقلال این پاسخ را داد: «من به عنوان یک پیشکسوت قدیمی هرگاه بخواهم به محل تمرین استقلال می‌روم و نیازی به دعوت ندارم.» قرار است درروز‌های آتی تعداد دیگر از پیشکسوتان استقلال با مجیدی دیدار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->