مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود بدهی آموزش‌وپرورش به فرهنگیان بابت پاداش پایان‌خدمت ۱۴۰۲ | معوقاتی که تا اسفند پارسال تسویه شد چطور کار و زندگی مان را از هم جدا کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران و هوای خنک تا اواسط هفته آینده نشست بررسی راهکار‌های کسب مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری در مشهد برگزار شد طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت سبزوار را درنوردید (۲۶ اردیبهشت) + فیلم از شر دبش تا شهر دبش! تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی در مشهد + عکس پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد راه اندازی خط تولید قطره های چشمی با همکاری شریک آلمانی در مشهد مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه فیلم قمه‌کشی در بیمارستان دلفان لرستان | قمه‌کش‌ها شبانه دستگیر شدند واژگونی آمبولانس خصوصی در یزد یک کشته و سه مصدوم بر جا گذاشت (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصابت صاعقه جان مرد ۵۰ ساله را در جلفا گرفت(۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چطور می‌توان از سحر و جادو در امان ماند؟
سرخط خبرها

برخورد قطار مسافربری با یک خودرو در کرج یک کشته بر جا گذاشت + عکس

  • کد خبر: ۵۵۶۹۷
  • ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۶
برخورد قطار مسافربری با یک خودرو در کرج یک کشته بر جا گذاشت + عکس
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از برخورد قطار مسافربری با یک خودرو پژو و جان باختن یکی از سرنشینان خودرو خبر داد.
به گزارش شهرآرانیوز، عباس وحیدی گفت: ساعت ۲۰:۱۷ دقیقه شامگاه سه‌شنبه ۲۳ دی ماه، قطار مسافربری در محدوده شهرک سعدی کرج با یک خودرو پژو ۲۰۶ که قصد عبور از روی ریل داشت برخورد کرد.

وحیدی افزود: به محض اعلام تماس باسامانه ۱۲۵ نیرو‌های آتش نشانی بعد از دقایقی به محل حادثه اعزام و در کوتاه‌ترین زمان ۲ سرنشین را از خودرو خارج کردند که متأسفانه یکی از سرنشینان در دم جان باخته بود و دیگر سرنشین خودرو مصدوم شده بود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نیرو‌های امدادی خودرو ۲۰۶ را از روی ریل خارج کردند و مسیر بازگشایی و ایمن شد.
 
برخورد قطار مسافربری با یک خودرو در کرج یک کشته بر جا گذاشت + عکس
 
 
برخورد قطار مسافربری با یک خودرو در کرج یک کشته بر جا گذاشت + عکس
 
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->