اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

فکری: صدرنشینی در روز آخر، این هدف نهایی استقلال است

  • کد خبر: ۵۲۸۹۵
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
فکری: صدرنشینی در روز آخر، این هدف نهایی استقلال است
محمود فکری در گفت‌وگوی اختصاصی با شهرآرانیوز، به حفظ صدرنشینی در روز آخر لیگ بیستم اشاره کرد. درعین حال فکری روی تداوم این روند که از بازی با شهر خودرو شکل گرفته است نیز تأکید دارد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، سرمربی استقلال از تمریناتی که تیمش در آستانه بازی با ذوب آهن برگزار کرده راضی است. فکری پیش از پرواز استقلال به سمت اصفهان درباره روند کاری تیمش در روزهای اخیر گفت: «تمرینات منظمی را برگزار کردیم و با اینکه همچنان مصدومانی داریم و این موضوع در کار ما تأثیرگذار است اما تلاش کردیم به بهترین شکل تمرین کنیم تا به خوبی آماده این بازی شویم.»

فکری درباره رقیب استقلال درهفته هفتم هم صحبت‌هایی دارد: «ذوب آهن تیم خوبی است و جایگاهش این جای جدول نیست. ما با تیمی مواجه هستیم که قطعا با انگیزه‌‌های خاص مقابل استقلال ظاهر می‌شود. این موضوع را من از هفته ابتدایی حس کردم که تمام تیم‌ها با انگیزه‌های خاص مقابل استقلال حاضر می‌شوند به همین دلیل کار ما سخت‌تر می‌شود و باید با هماهنگی بیشتر راهی بازی‌ها شویم.»

سرمربی استقلال پیرامون صدرنشینی تیم درهفته ششم و اثرات آن درروحیه بازیکنان نیز گفت: «حفظ صدرنشینی کار دشواری است و ما باید عادت کنیم که در چنین شرایطی خودمان را نگه داریم. استقلال بازی‌های سختی در آینده دارد  و قطعا دیگر تیم‌ها هم هرچه از زمان بازی‌ها می‌گذرد بیشتر هماهنگ می‌شوند. البته این قضیه درباره ما هم صدق می‌کند و استقلال هم هرچه از لیگ بگذرد هماهنگ‌تر خواهد شد. درحالی که اعتقاد دارم ما باید خودمان در صدر جدول حفظ کنیم اما بر این باورم که فقط صدرنشینی در هفته آخر برای ما لذت‌بخش خواهد بود و به این صدرنشینی‌ها پاداشی داده نخواهد شد. به همین دلیل باید تلاش کنیم این روند را حفظ کنیم تا استقلال در همین جایگاهی که وجود دارد باقی بماند. ما باید مرحله به مرحله جلو برویم.»

فکری درباره اینکه آیا در ترکیب اصلی باز هم از بازیکنانی استفاده می‌کند که شاید کسی پیش‌بینی نمی‌کند نیز گفت: «درباره ترکیب بازی، روز بازی تصمیم می‌گیرم. باید همه مسائل را بررسی کنیم و بعد درباره اینکه چه نفراتی وارد ترکیب می‌شوند تصمیم بگیریم. چد مصدوم ما بازگشته‌اند و البته یک مصدوم جدید هم داریم. براساس آن تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->