تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بیش از ۳ هزار نفر از حوادث ناشی از بارندگی خراسان رضوی دچار حادثه شدند انگیزه ۲ معتاد برای قتل هولناک مرد ۶۰ ساله در مشهد چه بود؟ + عکس بررسی پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی بابت رتبه‌بندی و متناسب سازی حقوق
سرخط خبرها

بازداشت فرد مدعی درمان کرونا با گلاب در مشهد

  • کد خبر: ۵۰۹۷۰
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
بازداشت فرد مدعی درمان کرونا با گلاب در مشهد
فردی که ادعا می‌کرد با گلاب، بیماران کرونا را درمان می‌کند در مشهد دستگیر شد.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر فهیمه سالاری مدیر نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد افزود: گزارش ویزیت حضوری این فرد که از شاگردان یک مداخله‌گر معروف و مدعی طب اسلامی است در آبان ماه امسال به واحد نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد ارسال شده است.
 
وی اضافه کرد: این تخلف بلافاصله به مدیر طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گزارش و محل فعالیت وی مهر و موم و نامبرده دستگیر شد. 
 
مدیر نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: این فرد مداخله گر معروف تاکنون سابقه تخلف و مداخله در طب سنتی در استان گیلان را داشته است و  این بار در مشهد و درحین ویزیت و فروش داروهای دست ساز غیربهداشتی تحت عنوان داروهای طب اسلامی با دستور مقام قضایی دستگیر و تحویل دادسرای ویژه روحانیت شد.
 
سالاری در ادامه از پایش ۵۲۸ مورد تخلف تبلیغاتی در فضای مجازی (اینستاگرام) توسط کاربران پر طرفدار شبکه‌های اجتماعی (اینفلوئنسرها ) در کشور خبر داد.
 
وی افزود: واحد نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد از خرداد ماه امسال تاکنون با همکاری مقام قضایی و دادسرای ویژه جرایم سایبری فعالیت ۵۲ کاربر پرطرفدار و بلاگر را در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تعداد طرفداران زیاد و تبلیغات غیر مجاز در حوزه پزشکی و سلامت در سطح کشور را پایش کرده است.
 
مدیر نظارت سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: پس از پایش تخلفات، موارد با پیگیری سریع و قاطعانه مقام قضایی مواجه و با آنها برخورد قانونی خواهد شد.
 
سالاری افزود: این اقدام یک کار بزرگ از طرف سازمان نظام پزشکی مشهد است چرا که تمامی تبلیغات بلاگرهای اینستاگرام در حوزه  سلامت کشور تحت نظارت قرار دارد.
 
بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی و آموزش همگانی کرونا در دانشگاه علوم پزشکی تهران که به بررسی مستندات، شواهد و پاسخ‌های علمی در مورد ویروس کرونا می‌پردازد. گلاب هیچ نقشی در ضدعفونی سطوح و دستها در برابر ویروس کرونا ندارد و توصیه می شود برای ضدعفونی از الکل و وایتکس، براساس دستورالعمل‌های اعلام شده استفاده شود.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->