نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و تاتنهام| صدرنشین شمایی آقای پپ! پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاشازاده: استقلال با همین استراتژی قهرمان است ظهور یک مدافع جدید دراستقلال| حامدی‌فر نمره قبولی گرفت شاخ و شانه میرزازاده برای رقبای خارجی + عکس تایید احضار مدیران فوتبال از سوی رئیس کمیته انضباطی جلالی ستاره استقلال در شب پیروزی مقابل فولاد وزارت ورزش همچنان مالک سرخابی‌هاست صعود ۱۷ پله‌ای عالمیان در رده بندی جهانی بازیکنان پرسپولیس منتظر وعده درویش طارمی؛ شکارچی محوطه جریمه ترابی در راه تراکتور؟! سومی ووشوکاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری وضعیت گل‌محمدی همچنان نامشخص حریفان شهرداری گرگان در آسیا مشخص شدند غایبان جام تختی از حضور در لیگ کشتی محروم می شوند تکلیف اوسمار برای تمدید قرارداد مشخص نشد برنامه ۳ هفته پایانی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر | جام به نکونام می‌رسد یا اوسمار؟
سرخط خبرها

حرکت زیبای رامین رضاییان در حمایت از جیمی‌جامپ قطری+ ویدئو

  • کد خبر: ۳۹۰۰۰
  • ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
حرکت زیبای رامین رضاییان در حمایت از جیمی‌جامپ قطری+ ویدئو
لژیونر ایرانی الشحانیه برای حمایت از کودک جیمی‌جامپ قطری مقابل پلیس ورزشگاه ایستاد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب گذشته الشحانیه در لیگ ستارگان قطر به مصاف الریان رفت و با نتیجه ۱ بر ۰ شکست خورد تا کارش برای بقا سخت‌تر از قبل شود.

تک گل این دیدار را یاسین براهیمی در دقیقه ۸۴ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، اما اتفاق ویژه‌ای در پایان این دیدار رخ داد و رامین زضاییان حرکتی کرد که با تشویق گسترده هواداران فوتبال قطر روبه رو شده‌است.

ماجرا از این قرار است که پس از پایان بازی، یک کودک علاقه منددبه فوتبال در نقش جیمی‌جامپ ظاهر شد و به مستطیل سبز رفت تا بازیکنان محبوبش را در آغوش گیرد، در همین حین پلیس برای جلوگیری از پیش‌روی جیمی‌جامپ او را به شدت نقش زمین کرد. رامین رضاییان مدافع تیم الشحانیه که این فصل با به ثمر رساندن ۱۱ گل عملکرد درخشانی داشته، درحمایت از جیمی‌جامپ مقابل پلیس ایستاد و اجازه نداد او به ضرب و شتم کودک ادامه دهد.

حرکت رضاییان با تشویق گسترده هواداران روبه‌رو شد.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->