بازی‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال لغو شد پیام تسلیت وزیر ورزش، فدراسیون‌‌ها و باشگاه‌های ورزشی در پی شهادت رئیس‌ جمهور پیام تسلیت باشگاه استقلال در پی شهادت رئیس جمهور + عکس جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور
سرخط خبرها

بمب نقل‌وانتقالات تابستانی در پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۲۹۷۴۹
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
  • ۱
بمب نقل‌وانتقالات تابستانی در پرسپولیس؟
پرسپولیسی‌ها با جدایی علیرضا بیرانوند، نیاز ویژه‌ای به خریدی بزرگ برای دروازه خود دارند.

شروین رمضانی/شهرآرانیوز_ در هفته‌های آتی یا ابتدای فصل بعد، خروج بیرانوند از لیست پرسپولیس و انتقال به آنتورپ بلژیک، موضوعی نیست که در کلیتش شکی باشد. این اتفاق به زودی رخ می‌دهد اما تکلیف دروازه پرسپولیس چه خواهدشد؟ آیا رادوشوویچ جایگزین بیرو خواهدبود یا او همچنان با وجود خداحافظی گلر لر از سنگر پرسپولیسی‌ها، نیمکت‌نشین خواهدماند؟

 

فنایی، کلید حل معما

چند سالی هست که داوود فنایی، سنگربان سابق تیم ملی و پرسپولیس، در قامت مربی گلرها در لیگ برتر فعالیت می‌کند. کاشف رشید مظاهری، یوسف بهزادی و البته پیام نیازمند. حالا پرسپولیس و یحیی امیدوارند که داوود فنایی بتواند با استفاده از برشی که روی پیام دارد، او را مجاب به حضور در پرسپولیس و جدایی از سپاهان کند. انتقالی که البته به پول فراوانی نیاز دارد.


از پیکان شروع شد


همانطور که بارها در مصاحبه‌هایش تاکید کرده، مدیون داوود فنایی و اعتمادی ست که در دوران حضور در پیکان به او کرده. جلالی که رحمان احمدی را به عنوان گلر یک راهی میدان می‌کرد بعد از چند هفته اصرار داوود فنایی، قبول کرد به پیام جوان فرصت دهد. بعد از درخشش مستمر در پیکان، بلافاصله راهی سپاهان شد تا بهترین روزهای فوتبالی‌اش را تجربه کند و البته به تیم ملی هم دعوت شود.


بند دردسرساز

گلر جوان سپاهانی‌ها که دومین فصل حضورش در اصفهان را پشت سر می‌گذارد و در ابتدای فصل نیز قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا خیال طلایی‌پوشان را راحت کند. با این حال قرار داشتن یک بند در قراردادش این امیدواری را به وجود می‌آورد تا شاید او مسیرش را به سمت تیم دیگری برای فصل آینده کج کند. در قراردادش بندی قرار دارد که به واسطه آن در صورت دریافت پیشنهاد خارجی قادر به جدایی از این تیم خواهد بود. این در حالیست که طبق قرارداد جدیدی که به امضا رسانده، تعهد او به سپاهان تا پایان فصل 1401 ادامه خواهد داشت.

 

اتفاقی که باعث خواهد شد پرسپولیسی‌ها علیرغم علاقه شدیدی که برای جایگزینی او با علیرضا بیرانوند دارند، او را کاملا دور از دسترس خود ببینند. با این حال باشگاه مصمم به نظر می‌رسد پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن به باشگاه سپاهان ارائه کند و در انتظار پاسخ مدیران اصفهانی باقی بماند.

 

بمب بزرگ بین تهران و اصفهان


موضوع مهم اما در راه این انتقال حواشی بزرگی است که طی سالیان اخیر بین دو باشگاه رخ داده است. از درگیری بین هواداران و کری‌های شدیدی که با یکدیگر دارند تا مساله مربوط به درگیری مدیران و اعضای فنی دو طرف که حتی باعث شد آخرین دیدار نافرجام دو تیم با اتفاقات عجیبی همراه شود. در شرایط کنونی حل موضوع انتقال پیام نیازمند به پرسپولیس می‌تواند یک جابجایی تاریخی و حیثیتی برای دو باشگاه محسوب شود. سپاهان قطعا نه به لحاظ فنی که نیازمند جزو نفرات تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شود و نه به لحاظ مدیریتی و تنش‌هایی که این انتقال احتمالی می‌تواند شکل دهد، موانع بزرگی روی آن قرار خواهد داد تا این مساله را به یک محال برای پرسپولیس تبدیل کند؛ حتی برای پایان سال 1401!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عدنان
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۰
0
1
نیاز مند کیلو چنده این همه دروازبان خوب مثل امیر عابدزاده. حامد للک. علی رضا حقیقی. محمد رضا اخباری هستند والبته به دروازبان های جوان هم میشه میدان داد. ودیگه پرسپولیس نیازی به پیام نداره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->