اردوغان در ترکیه یک روز عزای عمومی اعلام کرد مادورو در تماس با مخبر: آیت الله رئیسی نماد مقابله با یک‌جانبه‌گرایی در دوران معاصر بود رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است پیام تسلیت سیدحسن نصرالله به رهبر انقلاب حمایت آمریکا از نتانیاهو در برابر تصمیم دیوان کیفری بین‌المللی برزیل در بیانیه‌ای با دولت و ملت ایران ابراز همدلی کرد گوترش شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت زمان برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد | تقویم انتخابات در جلسه سران قوا تصویب شد مولوی عبدالحمید شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت آمریکا شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت اردوغان در تماس با مخبر: ملت و دولت ترکیه در کنار ایران هستند ۱۳ شهید در جنایت هولناک ارتش رژیم صهیونیستی در «جبالیا» (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) نخست‌وزیر روسیه: زندگی ابراهیم رئیسی، وقف خدمت به مردم بود لاپید: کابینه کنونی در جنگ پیروز نخواهد شد آغاز تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو در قدس اشغالی + فیلم (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقتدی صدر: خداوند برادری، امنیت و استقلال را به ملت‌های عراق و ایران عنایت فرماید واکنش نخست وزیر ژاپن به شهادت رئیس جمهوری ایران ۸ تیر به‌عنوان روز برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پیشنهاد شد عزای عمومی در لبنان؛ عراق، سوریه، پاکستان و هند چهارشنبه (۲ خرداد ۱۴۰۳) سراسر کشور تعطیل است
سرخط خبرها

انتخابات در مشهد و کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۷۱۲۹
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
انتخابات در مشهد و کشور تا ساعت ۲۱ تمدید شد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی از تمدید مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات تا ساعت ۲۱ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی طباطبایی، امروز ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در استودیو ستاد انتخابات شهرستان مشهد گفت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور و همچنین در حوزه انتخابیه مشهد و کلات تا ساعت ۲۱ تمدید شد.

وی ادامه داد: حدود ١٢ ساعت در حال انجام وظیفه هستیم و تاکنون موفق عمل کرده و عمل خواهیم کرد.

طباطبایی با اشاره به این موضوع که انتخابات تا ساعت ٢١ برای شهرستان مشهد و کلات تمدید شد و چنانچه لازم باشد مجدد تمدید خواهد شد، ادامه داد: لذا از مردم درخواست داریم در این فرصت باقی مانده پهنوز فرصت نکردند انجام وظیفه کنند به وظیفه خود عمل کرده و در انتخابات شرکت کنند.

وی در خصوص راه اندازی اتاق وضعیت در فرمانداری مشهد، تاکید کرد: در مرحله اول اتاق وضعیت جهت ایجاد نظم و انضباط در کلیه حوزه‌های انتخاباتی و ارتباط مستقیم و موثر با حوزه‌های شهرستان‌ها داشتیم. این اتاق موظف است نیازمندی‌ها و مسائل مرتبط با انتخابات را حل کند. همچنین گزارشاتی که از تخلفات ممکن بود انجام شود، به این اتاق ارسال می‌شد تا به واحد‌های متخلف برخورد شود. این موضوعات در اتاق وضعیت مورد بررسی قرار می‌گرفت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: این دوره نیز اتاق وضعیت را در ستاد فرمانداری راه اندازی کردیم تا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: این دوره امکان حضور نمایندگان و نامزد‌های انتخاباتی در اتاق وضعیت و شعبات اخذ رای وجود داشت. ما انتخابات را شفاف برگزار می‌کنیم. حضور آنها نظارتی است و دخالتی نخواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: تاکنون بدون کوچکترین مسئله امنیتی انتخابات برگزار شده و گزارش ضد امنیتی نداشتیم. با هوشیاری و عمل به موقع دستگاه‌های امنیتی هیچ مشکلی اعلام نشده است.

طباطبایی ادامه داد: نتایج بستگی به اتمام ساعت انتخابات دارد و بعد از تجمیع آرا، صندوق‌ها به سرعت شمارش خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->