پوتین: درگذشت رئیسی یک تراژدی بزرگ برای ملت ایران است پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی برای شهادت رئیس‌جمهور پیام تسلیت وزیر کشور در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | وحیدی: خادم‌الرضای ملت مسیر مردم‌داری را پرتلاش پیمود پژمانفر: حجت الاسلام رئیسی همواره صدای مردم را می‌شنید و آماده خدمت بود رئیس قوه قضائیه: آیت‌الله رئیسی به یک نیروی مورد وفاق در میان جریان‌های مختلف تبدیل شده بود علی باقری کنی کیست؟ + سوابق استاندار خراسان رضوی: رئیس جمهور ایران برخواسته از این خطه و خادم الرضا (ع) بود + ویدئو هویت تمام شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه مشخص شد آیا پنج روز عزای عمومی درپی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراهش، شامل تعطیلی می‌شود؟ پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی در پی شهادت رئیس جمهوری  بهادری جهرمی: عزای عمومی خللی در امتحانات دانش‌آموزان ایجاد نخواهد کرد هیئت دولت سرپرست وزارت امور خارجه را مشخص کرد رهبر معظم انقلاب: رئیس جمهور جدید ظرف ۵۰ روز انتخاب شود | محمد مخبر در مقام مدیریت قوه‌ی مجریه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور و هیئت همراه (۱ خرداد ۱۴۰۳) در تبریز برگزار می‌شود اعلام ۵ روز عزای عمومی در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه | پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت پوتین شهادت رئیسی را به رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت قالیباف: ابراهیم رئیسی در قلب ملت ایران جا داشت و یادش جاودانه شد جلسه فوق‌العاده سران قوا به میزبانی معاون اول رئیس جمهور | مخبر: راه شهید آیت‌الله رئیسی را بدون هیچ خللی دنبال خواهیم کرد بیانیه وزارت امور خارجه در پی شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و هیئت همراه حسن روحانی: صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد
سرخط خبرها

سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو

  • کد خبر: ۲۲۶۹۵۹
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵
سرلشکر موسوی در مشهد: با عملیات وعده صادق و طوفان‌الاقصی عمر رژیم صهیونیستی زودتر به پایان خواهد رسید + ویدیو
فرمانده کل ارتش گفت: با عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق پیش‌بینی مقام معظم رهبری درباره پایان عمر رژیم صهیونیستی تسریع پیدا خواهد کرد و به احتمال زیاد عمر منحوس این رژیم نامشروع کودک‌کش زودتر پایان خواهد پذیرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی در جمع خبرنگاران در مراسم اعطای نشان فداکاری اهدایی فرمانده کل قوا به خانوده شهدا در مشهد در خصوص نگاهش به عملیات وعده صادق گفت: دنیا به منطقه قبل از عملیات وعده صادق و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم شده است. همانطور که طوفان‌الاقصی و مقاومت مردم غزه دنیا را به مسیر جدیدی هدایت کرد؛ عملیات وعده صادق هم دوباره در دنیا یک حرکت جدید راهبردی ایجاد کرد و منطقه به دو زمان قبل و بعد این عملیات تقسیم شده است.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، با عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق این موضوع تسریع پیدا خواهد کرد و به احتمال زیاد عمر منحوس رژیم نامشروع کودک‌کش زودتر پایان خواهد پذیرفت تا تمام جهان از شر این غده سرطانی نجات پیدا کنند.

فرمانده کل ارتش در خصوص نقش لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه خراسان از قدیم تا امروز بیان کرد: لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه و قرارگاه شمال شرق در این منطقه از مرز‌های شرقی حفاظت می‌کنند و هرکاری که در چارچوب مردمی بودن لازم باشد در این منطقه انجام داده و می‌دهند.

وی ادامه داد: خداراشکر در دوران دفاع مقدس و پس از آن تا امروز، هم در دفاع از حرم حضرت زینب این لشکر و این قرارگاه روسفید و سربلند بوده که توانسته ماموریت‌های خود را انجام دهد. لشکری که در مجاور امام رضا (ع) قرار دارد و مستظهر نگاه مهربانانه امام رئوف است، جز این هم از آن انتظار نمی‌رود و روز به روز باید موفق‌تر باشد.

سرلشکر موسوی در خصوص فعالیت‌های ارتش در کشور افزود: در قانون اساسی به مردمی بودن ارتش تاکید شده است. حضرت آقا نیز تاکید کرده‌اند که ارتش از مردم، با مردم، برای مردم و در خدمت اهداف مردم است.

وی ادامه داد: ارتش یک سرمایه ملی است که به مردم ایران تعلق دارد و هرجایی که کشور نیاز داشته باشد، ارتش وارد عمل خواهد شد. اگر در آسمان‌ها تهدیدی وجود داشته باشد، ارتش به وظایفش عمل خواهد کرد. اگر در دریا‌ها نیاز باشد، پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در خواهد آورد. اگر درگیری به وجود بیاید به ماموریت خود عمل خواهند کرد. نیرو‌های پدافند هوایی دائما مانند یک چتر گسترده از آسمان کشور دفاع خواهند کرد.

اعطای نشان فداکاری اهدایی فرمانده کل قوا به خانواده‌های شهدا و جانبازان ارتش در مشهد

به گزارش شهرآرانیوز، آیین اعطای نشان فداکاری اهدایی فرمانده کل قوا به هفت خانواده شامل پنج خانواده شهید دوران دفاع مقدس و ۲ جانباز ارتش در مراسمی امروز، پنجشنبه با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد برگزار شد. 

در این مراسم نشان فداکاری به خانواده شهیدان «زالی جاوید قراچه، رسول نظری، محسن کمال خانی، یوسف اقبالی و محمد حسن بادینلو» اهدا شد. همچنین جانبازان سرافراز امیر سرتیپ «منوچهر کهتری و سیدرضی الدین سید حاتمی» نیز نشان فداکاری اهدایی فرمانده کل قوا را دریافت کردند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->