بیانیه وزارت امور خارجه در پی شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امور خارجه و هیئت همراه حسن روحانی: صفحه تلخی در کتاب انقلاب اسلامی ورق خورد تسلیت الهام علی‌اف به مقام معظم رهبری برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیام تسلیت رئیس اقلیم کردستان عراق برای شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه واکنش‌ مراجع تقلید به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیش‌بینی قانون اساسی برای شرایط فقدان رئیس جمهور غروب خادم‌الرضا (ع) در شب طلوع خورشید هشتم  عراقچی: در شوک خبر شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه هستم + فیلم پلیس فتا در مورد رصد فضای مجازی و برخورد با شایعات مرتبط با شهادت رئیس جمهوری بیانیه داد سرپرست وزارت امور خارجه چگونه انتخاب می‌شود؟ طحان نظیف: در صورت فقدان رئیس جمهور مراتب قانونی طی خواهد شد + فیلم ویدئو| امروز نوبت کشیک خدمتی شهید رئیس‌جمهور در حرم امام رضا (ع) بود رئیس جمعیت هلال احمر: اجساد مطهر در حال انتقال به معراج شهدای تبریز است + ویدئو در پی شهادت رئیس جمهور ایران، پاکستان عزای عمومی اعلام کرد فردا (۱ خرداد ماه) جلسه علنی مجلس تشکیل نمی‌شود اسامی شهدای خلبان و فنی هلیکوپتر حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه اعلام شد + عکس جنبش حماس درگذشت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت مخبر در صورت موافقت رهبری وظایف رئیس‌جمهور را انجام می‌دهد جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور + بیانیه واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه
سرخط خبرها

اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد

  • کد خبر: ۲۲۶۹۱۱
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
اردوغان: اسرائیل در تلاش است جنگ را به کل منطقه گسترش دهد
رجب طیب اردوغان گفت: رژیم صهیونیستی علیرغم موافقت جنبش فلسطینی حماس با آتش بس، در تلاش است تا جنگ را به کل منطقه گسترش دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس جمهور ترکیه روز چهارشنبه از علی اسدوف، نخست وزیر جمهوری آذربایجان در مقر ریاست جمهوری در آنکارا پذیرایی کرد.

رئیس جمهور اردوغان در این دیدار گفت: اسرائیل در تلاش است تا جنگ را به کل منطقه گسترش دهد. اسرائیل علیرغم موافقت حماس با آتش بس به حملات خود ادامه می‌دهد و سازمان کشور‌های تُرک‌زبان می‌تواند فعالانه‌تر در رساندن کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان در غزه همکاری کند.

به گزارش اسپوتنیک رئیس جمهور اردوغان همچنین میزبانی آذربایجان از کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل در نوامبر سال جاری را تبریک گفت و اعلام کرد ترکیه آماده است تا تمام حمایت‌های ممکن را برای آمادگی و برپایی این کنفرانس ارائه کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->