دلیل کاهش شدید قیمت نات کوین چیست؟ حقوق اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ بازنشستگان کشوری واریز شد نحوه انتقال نات‌کوین از ربات تلگرام به کیف‌ پول و فروش آن + روش استیک‌کردن یا سرمایه‌گذاری کشف و توقیف ۲۱ تن پای مرغ غیربهداشتی در مشهد | در خرید گوشت چرخ‌کرده دقت کنید  در خواست اتاق اصناف مشهد از واحد‌های صنفی برای کمک به سیل‌زدگان استان ایران خودرو محصولات هایما را گران کرد+ جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار در آستانه ورود به کانال ۵۶ هزار تومان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توزیع ۲۲ هزار تن انواع کود‌های یارانه‌ای بین کشاورزان خراسان رضوی طی سال جاری آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در خراسان‌رضوی | افزایش ۱۷ درصدی قیمت خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سودای صعود در روز‌های رکود بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایجاد خسارت در بخش کشاورزی بر اثر سیلاب در مشهد دعوت از نیروگاه‌ها برای عرضه برق تولیدی در بورس راه‌اندازی سامانه جدید عرضه خودرو‌های برقی | شروع ثبت نام از فردا + لینک (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام حجت به طلافروشان | یک توصیه به مردم: طلای خود را از طلافروشی‌های متصل به سامانه بخرید زمان بعدی حراج شمش طلا مشخص شد + جزئیات و مشخصات شمش طلای استاندارد یکصدوشانزدهمین شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در مشهد برگزار شد ریزش دلار به کانال ۵۷ هزار تومان | حباب سکه چقدر شد؟ + جدول (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی فایل‌های اجاره در خیابان امام رضا (ع) مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات استاندار خراسان‌رضوی درباره تعیین میزان خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان اعتبار ۸ هزار میلیارد تومانی بانک تعاون برای حمایت از تعاونی‌ها سهمیه سوخت کدام خودرو‌ها قطع می‌شود؟ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) صادرات به روسیه با ریال آف‌شور | رفع تعهد ارزی صادرکنندگان چگونه انجام می‌شود؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: امدادرسانی به سیل‌زدگان و انجام عملیات پیشگیرانه باید در اولویت باشد اردی‌جهنم بورس| چرا شاخص بورس در اردیبهشت نزولی شد؟ سود بانکی در بازار سیاه وام‌ها چقدر است؟
سرخط خبرها

تعریف متفاوت و باحال درباره کار و اشتغال

  • کد خبر: ۲۲۶۱۰۶
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
تعریف متفاوت و باحال درباره کار و اشتغال
پیرو اظهارنظر معاون وزیر کار که گفته است: یک ساعت کار در هفته هم اشتغال محسوب می‌شود. افراد مختلف واکنش‌های گوناگونی از خود نشان دادند!

پیرو اظهارنظر معاون وزیر کار که گفته است: یک ساعت کار در هفته هم اشتغال محسوب می‌شود. افراد مختلف واکنش‌های گوناگونی از خود نشان دادند!

یک بی‌تحرک: اشتغال یک ساعت تو هفته خیلی زیاده! آدم از کت‌و‌کول میفته. نمیشه ۱۰ دقیقه در هفته را هم شغل حساب کنید.

یک نفر جوینده: من فقط یک ساعت طول می‌کشه تا اون لنگه دیگه جورابمو پیدا کنم تا برم سر کار، ولی جالبه تو همین مدتی که من دارم دنبال جوراب می‌گردم خیلی‌ها اون یک ساعت کار در هفته رو انجام دادن و دارن برمی‌گردن خونه.

یک مسئول مشابه معاون وزیر کار: درکتون می‌کنیم. ما هم تا پارسال شاخص تعطیلی مدارس آلودگی بالای شاخص‌۱۵۰ بود. دیدیم آلودگی رو نمیشه کم کرد، برای همین شاخص آلودگی برای تعطیلی مدارس رو کردیم ۳۰۰.

وزیر صمت: کلا یک کاری کردید که من هم الان روم میشه هر وسیله رو که فقط با یک چرخ تولید بشه، تولید خودرو محسوب کنم. حالا فقط باید صبر کنم ببینم امروز چند تا فرقون تو کشور تولید شده تا رشد افزایش آمار تولید خودرو رو حساب کنم.

وزیر اقتصاد: ما هم از این به بعد هر کس یک دونه از این عصاره گوشت بره‌ها را که از جعبه کبریت هم کوچک‌تره خرید اونو به عنوان مصرف‌کننده گوشت قرمز محسوب می‌کنیم و موقع واریز یارانه توی هر دهکی باشه دهک دهمی به حساب میاد.

یک استاد دانشگاه: من خودم تحمل می‌کنم که یک نفر بهم بگه: ۹ من رو ۱۰ بدید. ولی اینکه دارین می‌گین یک ساعت کار در هفته هم شغل حساب میشه، انگار یک نفر بگه این نمره ۲۵/۳ من رو ۱۳ بدین.

یک نانوا: حالا که این طوری‌هاست از این به بعد انداختن یک دانه کنجد روی سنگگ هم باعث می‌شه، نون کنجدی محسوب بشه و خریدار هم باید اندازه قیمت کنجدی کارت بکشه.

پدر یک دیپلم: با این حساب کسی که دوازده سال در مدارس درس خونده باشه رو باید فردی با دوازده سال سابقه آموزش‌و‌پرورشی محسوب کنید، چون مدارس زیر نظر آموزش‌و‌پرورش هستند. حالا میشه پسر‌مو که دوازده سال سابقه حضور در آموزش‌و‌پرورش داره رو استخدام کنید؟

یک سرپرست خانوار: پس کلا همیشه همین مدلی حساب‌کتاب می‌کنید که به یارانه‌ای که با اون حتی غذای پرنده هم نمیشه خرید، می‌گین: یارانه معیشتی!

یک بازنشسته ژاپنی: فکر کنم یک عمر راه رو اشتباه رفتم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->