معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق

  • کد خبر: ۲۲۵۸۵۷
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶
تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق
در نشست مشترک هیئت رسانه‌ای ایران و عراق در بغداد بر لزوم اهمیت مسئله فلسطین و دفاع از ملت مظلوم تا پیروزی نهایی تاکید شد و قرار است به زودی کارزار بزرگ حمایت از فلسطین شکل بگیرد.

به گزارش شهرآرانیوز در نشست هیئت رسانه‌ای بازدید کننده ایران به ریاست فرشاد مهدی پور معاون رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد با هیئت کمیسیون رسانه و ارتباطات عراق به ریاست علی الموید  که در بغداد برگزار شد، دو طرف درباره گسترش همکاری‌های دوجانبه رسانه ای، مدیریت تولید محتوا، جلوگیری از اخبار جعلی و تشکیل اتاق فکر مشترک و همچنین بازتاب جهانی مراسم اربعین رایزنی و تبادل نظر کردند.
 
در این نشست فرشاد مهدی پور با تاکید بر اولویت دادن به مسئله فلسطین به عنوان اولویت جهان اسلام، پیشنهاد کرد رویداد بزرگی با حضور فعالان رسانه‌ای حامی فلسطین در کشور عراق برگزار شود تا از ظرفیت‌های آحاد و افکار عمومی کشور‌های اسلامی استفاده شود.  


تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق 
همچنین علی الموید رئیس کمیسون رسانه و ارتباطات عراق نیز در این نشست ضمن تاکید بر گسترش روابط رسانه‌ای دو کشور ایران و عراق، پرداختن به اهمیت مسئله فلسطین را ضروری دانست و گفت: اربعین همیشه استمرار داشته است و دارد و مسئله فلسطین نیز تا پیروزی کامل امت اسلام و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: استفاده از کلمه اسرائیل در رسانه‌های عراق ممنوع شده است و بجای آن از رژیم صهیونیستی یا رژیم غاصب صهیونیستی استفاده می‌شود. فشار‌هایی از سوی آمریکا و برخی کشور‌ها برای جلوگیری از اجرای آن وارد شد، اما این مسئله قانونی و اجرایی شده است.  

تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق

 
رئیس کمیسیون رسانه و ارتباطات عراق در ادامه گفت: روز جمعه همه دانشگاه‌های عراق شاهد برپایی تظاهرات در حمایت و همبستگی با دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا که مورد سرکوب و ضرب و شتم قرار گرفتند بود.
 
وی همچنین درخصوص موضع دولت عراق گفت نخست وزیر در نشست سازمان ملل و همچنین گفتگو با بایدن دفاع مقتدرانه‌ای ملت مظلوم فلسطین‌کرد که بی سابقه بود.

الموید در ادامه با اشاره به برگزاری همایش کشور‌های عربی در امارات متحده عربی در آینده نزدیک گفت این همایش را به کارزار بزرگ عربی دفاع از ملت فلسطین تبدیل خواهیم کرد و به برخی کشور‌ها اعلام کرده ایم و آنها هم استقبال کرده اند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->