بازدید رئیس بازرسی انتخابات خراسان رضوی از تعدادی شعب اخذ رأی در مشهد از ناگفته‌های پرونده نیکا شاکرمی تا افشای پیامک‌های خانوادگی ایروانی: اقدامات رژیم اسراییل در تضاد با ارزش‌های بنیادی سازمان ملل است تصویب عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) حماس: یک اسیر اسرائیلی درحال خودکشی را نجات دادیم مدارس استان تهران فردا شنبه (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل نیست انتخابات در سراسر کشور تا ساعت ۲۰ تمدید شد + ویدیو رئیس کمیته امنیتی ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در روند برگزاری دور دوم انتخابات نداشته‌‌ایم + فیلم جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق: ایران در عملیات وعده صادق، ناتوانی گنبد آهنین را به رخ جهانیان کشید مشارکت حداکثری مردم مشهد در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار مشهد: تمدید انتخابات از طریق اطلاعیه وزارت کشور اعلام خواهد شد | اعلام تعطیلی مدارس بعد از پایان رای‌گیری + فیلم رئیس دفتر رئیس‌جمهور: دولت آمادگی دارد انتخابات بعدی، الکترونیکی برگزار شود آیا مدارس فردا (شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل می‌شوند؟ سخنگوی شورای نگهبان: تا پیش از پایان مهلت رای‌گیری هیچ‌کس اطلاعی از محتوای صندوق‌ها ندارد فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع): حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، اقتدار و امنیت را به دنبال دارد آیت‌الله جنتی در انتخابات شرکت کرد بیش از ۵۵ هزار نفر تا ظهر امروز در حوزه انتخابیه مشهد و کلات رای دادند (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور رأی خود را به صندوق انداخت + ویدئو ترکیه ادعای اسرائیل درباره برداشتن تحریم تجاری را رد کرد حجت‌الاسلام صدیقی: تبلیغات پرحجم قدرت‌های بزرگ به وسیله دانشجویان غرب رنگ باخت
سرخط خبرها

تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم

  • کد خبر: ۲۲۴۵۱۸
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین+ فیلم
جامعه دانشگاهیان مشهد با تجمع مقابل دانشگاه فردوسی مشهد، عملکرد دولت آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید حامی فلسطین را محکوم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، جامعه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد با تجمع مقابل دانشگاه فردوسی مشهد، عملکرد دولت آمریکا در برخورد با دانشجویان و اساتید حامی فلسطین را محکوم کردند.

در ابتدای این مراسم، دکتر مسعود میرزایی‌شهرابی (رئیس دانشگاه فردوسی مشهد) در سخنان خود، جمع حاضر را نمایندگان همه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های مشهد دانست که حمایت خود را از دانشجویان و اساتید ۳۸ دانشگاه آمریکایی که به دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین مورد ضرب‌و‌شتم پلیس آمریکا قرار گرفته‌اند، اعلام کرده‌اند.

در بخش‌های دیگری از این مراسم، بیانیه‌های دانشجویان و اساتید حاضر در این تجمع به زبان‌های فارسی و انگلیسی قرائت شد.

اینجا ببینید:

در بخش‌هایی از بیانیه اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد آمده است:

«جهان در یک پیچ تاریخی قرار دارد. گذر از تباهی و رسیدن به صلح واقعی جز با قیام و خروش آزادمردان علیه ظلم و جور نیست و آنچه که بیش از پیش نمایان شده است، آشکارشدن ندای راستین اسلام و رسوایی دشمنان بشریت در پوشش لیبرال دموکراسی غربی است.

ندای اسلام راستین، مبارزه با ظلم و ستمی است که مستکبران عالم بر سر جهانیان در آورده که البته امروز این ظلم و ستم در قامت رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آن بیش از پیش نمودار شده است.

ما دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های مشهد مقدس حمایت خود را از تمامی حرکت‌ها و جنبش‌های انسان‌دوستانه و آزادی‌خواه سراسر دنیا علی‌الخصوص جامعه دانشگاهی آمریکا که مدافع حقیقت و آزادی و حقانیت هستند، اعلام می‌داریم و از خداوند می‌خواهیم در مسیری که در پیش گرفتید، پیروز گردید. خداوند با مجاهدین راه حق و حقیقت می‌باشد.»

در بخش‌هایی از بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان‌رضوی نیز آمده است:

«در حوادث اخیر در غزه و فلسطین ارزش‌های دروغین غرب مانند دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر، احترام به زن، حرمت اماکن آموزشی و بهداشتی و بیمارستان‌ها و استاندارد‌های دوگانه آنان زیر سؤال رفت و معلوم شد که این‌ها شعاری بیش نبوده است و آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه اساتید و دانشجویان آمریکا و اروپا و سایر کشور‌ها متوجه شدند که ابرقدرت‌ها از این مفاهیم استفاده ابزاری کرده‌اند و دولت‌مردان آن‌ها در عمل، اعتقادی به این ارزش‌ها نداشتند.

لیبرال دموکراسی و صهیونیزم جهانی همچون سوسیال دموکراسی در مسیر افول و نابودی قرار گرفته و علائم این افول و نابودی در جای‌جای آمریکا و اروپا و منطقه کاملاً مشهود است.

ما اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های مشهد مقدس ضمن حمایت کامل از قیام و فریاد‌های ضدظلم اساتید و دانشجویان دانشگا‌ه‌های آمریکا و اروپا، از آنان می‌خواهیم تا با بازخوانی پیام‌های امام‌خامنه‌ای برای عموم جوانان اروپا و آمریکای شمالی، بیش از پیش با اسلام و قرآن و آموزه‌های انسانی و اخلاقی پیامبر اسلام آشنا شده و تا نابودی غده سرطانی اسرائیل و کفر و استکبار جهان، از پا ننشینند.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->