کدام مدارس اهواز و خوزستان فردا سه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آغاز فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دولت به موضوع بازماندگان از تحصیل ورود کرد واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت + عکس (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییات ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر | پلیس گروگان را آزاد کرد امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم گردباد در آمریکا با ۵ کشته و ۱۳۰ زخمی (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییات پرونده مرگ اسرار آمیز ۳ زن و یک مرد روی میز بازپرس جنایی لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟ قاچاق؛ چالش عمده در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی است هر روز ۸ مدرسه در کشور احداث می‌شود رازداری؛ حق بیمار و مسوولیت مراکز درمانی ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد ری چه بود؟ (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهمیه ارز مسافران حج ۱۴۰۳ چقدر است؟ از دستگیری سارق ۴۲ فقره قطعات خودرو تا کشف ۱۴ هزار قرص غیرمجاز در مشهد خسارت ۱۱ میلیارد ریالی شکارچیان غیر مجاز به محیط زیست درگز تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد دستگیری جوان مأمورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد مزایا و معایب جراحی‌های چاقی | مهم‌ترین عوارض جراحی‌های چاقی کدام‌اند؟
سرخط خبرها

کدام مدارس بوشهر فردا سه شنبه (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۲۲۲۱۳۴
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
کدام مدارس بوشهر فردا سه شنبه (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) تعطیل است؟
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر درباره فعالیت برخی مدارس این استان توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، کوروش دهقان گفت: فعالیت مدارس و دانشگاه های چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه در جنوب این استان به دلیل اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در روز سه شنبه ۲۸ فروردین غیرحضوری اعلام می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر شامگاه دوشنبه جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دلیل بارندگی و احتمال آبگرفتگی معابر، فعالیت تمام مدارس و دانشگاه‌های این شهرستان‌ها در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

وی افزود: از شهروندان درخواست می شود از حضور در مناطق پرخطر از جمله مسیر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و سواحل پرهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به استقرار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در جنوب این استان، ستاد بحران این مناطق فعال و تمهیدات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارندگی، پایش کانال‌های مرتبط با داخل و خارج از فنس شرکت‌های فعال در منطقه و عدم صدور مجوز تردد محموله‌های خطرناک و ترافیکی سنگین در بازه زمانی بارندگی صادر شده است.

سازمان هواشناسی برای روز سه شنبه ۲۸ فروردین در برخی استان های کشور از جمله جنوب استان بوشهر اعلام شرایط قرمز آب و هوایی کرده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->