مهران مدیری با «گل یا پوچ» در نمایش خانگی حرم رضوی محلی برای جاودانه شدن آثار هنری | اختتامیه و نمایشگاه آثار برگزیده جشنواره هنری «گنجینه مهر» برگزار شد + فیلم تهدید به بمب گذاری در جشنواره کن، ورودی کاخ را بست پخش فیلم «خانواده ملیله‌چی» در زادروز شهرام عبدلی + زمان پخش تشویق، اما استون در جشنواره کن برای «انواع مهربانی» «اسکار» به روایت امیر کربلایی‌زاده «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی در خاک آرام گرفت + تصاویر همه چیز درباره سریال بدل علی مسعودی + خلاصه داستان، زمان پخش و بازیگران آخرین وضعیت کیانوش عیاری در بیمارستان قسمت‌های جدید «سرزمین مادری» به آنتن نمی رسد زمان پخش «پایتخت ۷» مشخص شد پخش فصل جدید «تا نیایش» از حرم مطهر امام رضا (ع) آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) عکس‌نوشت | آن عکس فقط یک جایزه نبود پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در مشهد کتاب «شیعه» به کتابفروشی‌ها آمد مروری بر فروش فیلم‌های سینمایی خراسان رضوی در ماهی که گذشت (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درباره عثمان محمدپرست، خنیاگری که سازش برای خیر کوک بود
سرخط خبرها

پایان فیلمبرداری سریال معمایی و پلیسی «هشت پا»

  • کد خبر: ۲۲۰۷۸۳
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
پایان فیلمبرداری سریال معمایی و پلیسی «هشت پا»
احمد معظمی از به پایان رسیدن فیلمبرداری سریال «هشت پا» خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ احمد معظمی که قرار است به زودی، «هشت پا» سریال جدید خودش را به آنتن برساند در خصوص آخرین وضعیت این سریال می‌گوید.

وی در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت پخش مجموعه تلویزیونی«هشت پا» گفت: «هشت پا» سریالی در گونه پلیسی، معمایی و حادثه‌ای به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی است. این کار به سفارش سیما فیلم و ناجی هنر ساخته شده و نویسنده آن علی طالب‌آبادی است. به نظرم مجموعه«هشت پا» جزو مجموعه‌های پلیسی‌ است که فضای مدرن و به روزی را به تصویر می‌کشد و از این جهت می‌تواند به کار پر بیننده‌ای تبدیل شود.

او با اشاره به اینکه دو سریال دیگر به من پیشنهاد شده تأکید کرد: فیلمبرداری سریال «هشت پا» به پایان رسیده و در مرحله تدوین، صداگذاری و موسیقی قرار دارد، اما از زمان پخش آن اطلاعی ندارم.

کارگردان مجموعه تلویزیونی«هشت پا» معتقد است که امکان برقراری ارتباط مستقیم در هر ساعت از شبانه‌روز با مدیران فرهنگی یکی از نقاط قوت مجموعه سیمافیلم در دوره مدیریت جدید است. او با اشاره به اینکه اغلب کارهای خودش را با مرکز فیلم‌سازی سیما فیلم کلید می‌زند، درباره همکاری دو طرفه هنرمندان با این سازمان در دوره جدید، اظهار داشت: در خصوص موقعیت سیمافیلم چند نکته بیان می‌کنم، به نظرم تغییر و تحولاتی که در مدیریت آن رخ داده می‌تواند حال اهالی سینما را خوب کند.

وی با اشاره به اینکه در مدیریت جدید، سیمافیلم حمایت و همفکری بسیاری با هنرمندان دارد، ادامه داد: این به نحوی است که ما ارتباط مستقیم با مدیران داریم و در ساعات شبانه‌روز می‌توانیم به صورت تلفنی با آنان گفت‌و‌گو کنیم یا به‌راحتی با مدیران دیدار داشته‌باشیم که این امر نکته مهمی است.

این کارگردان همچنین در پاسخ به اینکه آیا در سال جدید کار تولیدی دیگری برای تلویزیون خواهید داشت، عنوان کرد: دو پیشنهاد دارم که باید دید ساخت کدام یک قسمت می‌شود.

سریال «هشت پا» در سکوت خبری فیلمبرداری‌اش آغاز شد؛ سریالی که از بازیگرانش حرفی به میان نیامد اما چهره محمد صادقی در صفِ اول بازدید سردار منتظرالمهدی معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس از این مجموعه گویای این بود که یکی از بازیگران این سریال، او خواهد بود. البته بعدها احمد نجفی هم در گفت‌وگویی با تسنیم اعلام کرد که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازد

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->