قاتل بی رحم پس از ۲۰ سال زندگی مخفیانه در سوئد بازداشت شد همراهی نکردن قشر متوسط جامعه با نهضت افزایش جمعیت متادون سالانه جان ۳ هزار نفر را می‌گیرد ریزش آوار ساختمان در حال تخریب + تصویر (۳۰ اردیبهشت) تمدید ساعات کاری دفاتر ازدواج به مناسبت میلاد حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) کشف ۱۴۰۰ گرم تریاک از معده یک قاچاقچی در بجستان (۳۰ اردیبهشت) سپاه مشهد و اصناف تامین برخی کالاهای ضروری سیل‌زدگان مشهد را برعهده گرفتند ادامه بارندگی و مه تا فرداشب در منطقه حادثه بالگرد رئیس‌جمهور بازداشت زن‌وشوهر کلاهبردار (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) بالگرد حامل ابراهیم رئیسی از چه نوعی بود؟ + تصویر بازدید از موزه‌های تاریخ طبیعی کشور تا سوم خرداد ماه رایگان است پهپاد‌های هلال احمر به محل حادثه بالگرد رئیس جمهور اعزام شدند شهرستان ورزقان کجاست و چقدر با تبریز فاصله دارد؟ منطقه جلفا کجاست؟ عواقب اجاره کارت‌های بانکی پلمب ۱۳ پاتوق خرده فروشان مواد افیونی در مشهد روزگار تلخ مرد مشهدی پس از ۵ ازدواج ناموفق پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ٣٠ اردیبهشت ١۴٠٣) | آغاز مجدد بارش باران و رعدوبرق از اواسط هفته مردی که زن دومش را به قتل رسانده بود، از قصاص نجات یافت + عکس تولیت آستان قدس رضوی: مرکز درمان ناباروری بشری برای اقشار آسیب‌پذیر که توان مالی ندارند، ایجاد شده است
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی به زائران رضوی در ۱۱۷ بقعه متبرکه

  • کد خبر: ۲۲۰۶۷۲
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
خدمت‌رسانی به زائران رضوی در ۱۱۷ بقعه متبرکه
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اداره کل اوقاف در ۱۱۷ بقعه متبرکه از زائران با افطاری و برنامه‌های فرهنگی و دینی و مشاوره‌های دینی و قرآنی پذیرایی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد حسین‌زاده امروز، ۱۹ فروردین‌ماه، در سومین کنفرانس خبری قرارگاه عملیاتی مرکزی خدمات سفر زائرین که در سالن جلسات اداره کل صمت خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کمیته فرهنگی مجموعه اقدامات و تلاش‌های دستگاه سازمان‌ها و ارگان‌ها به همراه تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی است.

وی بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی در جاده‌ها در ۱۸ ایستگاه و در سه مسیر اصلی فیروزه، بجستان، تربت حیدریه، چناران، قوچان، گناباد، نیشابور، سبزوار، گلبهار و ملک‌آباد تجمیع شد. در ۱۱۷ بقعه متبرکه خدمت‌رسانی به زائران توسط اداره کل اوقاف از پذیرایی افطاری تا برنامه‌های فرهنگی و دینی و مشاوره‌های دینی و قرآنی اتفاق افتاد.

حسین‌زاده افزود: در بیش از ۳۵۰ نقطه شهر بیش از ۷۰۰ نمایش خیابانی در قالب تئاتر خیابانی، نقالی و رویداد‌های فرهنگی و هنری انجام شد. پنج ایستگاه استقبال از زائر در ورودی‌های شهر و همچنین راه‌آهن، فرودگاه و پایانه مسافربری پذیرای زائران بودند تا زائر در اولین لحظه ورود به مشهد با رویداد‌های فرهنگی و هنری روبه‌رو شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ۴۸ بازارچه صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری ایجاد شد. طرح آستان ادب توسط آستان قدس در ۵۰ هتل پرتردد مشهد اجرا شد و برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برای کودکان و نوجوانان داشتند. نمایشگاه قرآن با بیش از ۴۵۰ غرفه برگزار شد.

وی ادامه داد: ۸۰۰ مسجد در مشهد سنت افطاری ساده را داشتند. سفره افطاری ۶ کیلومتری با بیش از ۱۲ هزار نفر در خیابان امام رضا (ع) پهن شد. فیلم‌های سینمایی با محتوای زیارت در اتوبوس‌های بین شهری توزیع کردیم. آماده‌سازی فضای بصری و امر به معروف در اطراف حرم در چهار خیابان اصلی با ایجاد غرفه‌هایی انجام شد.

حسین‌زاده اضافه کرد: سبد فرهنگی خانواده شامل فیلم‌ها و کتاب‌های مناسب خانواده‌ها اکران شهری شد. چند هزار بلیت سینمایی نیم‌بها برای فیلم‌های فرهنگی بین زائران توزیع کردیم.

در ادامه سید جواد موسوی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی تصریح کرد: ۲۵۰ هزار نفر از موزه‌ها بازدید داشتند. ما ۵۹ غرفه صنایع دستی نیز داشتیم که ۴۰۰ هزار نفر بازدید کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->