کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت) مسدود شدن ۶ جاده در خراسان رضوی بر اثر ریزش کوه و سیلاب هدیه روز دختر چی بخریم؟ دستگیری ۱۴ سرشبکه یک شرکت هرمی در مشهد عوامل ابتلا به حساسیت فصلی چیست؟ | راه‌هایی برای کاهش علائم آلرژی صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی و ۵ استان دیگر (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قتل زن جوان توسط برادرش در مشهد به خاطر حرف مردم + عکس هشدار جهادکشاورزی مشهد به کشاورزان، دامداران، مرغداران، زنبورداران و گلخانه‌داران آزمون شفاهی احراز صلاحیت اخذ پروانه تخصصی روان‌شناسان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش باران در استان تا جمعه جاده‌های خراسان‌رضوی بارانی و لغزنده است | کاهش دید افقی در محور تربت‌جام_صالح‌آباد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) این فرودگاه در ۳۰ سال گذشته هیچ باری را گُم نکرده است!
سرخط خبرها

جذب حامی معنوی در خراسان رضوی رشد ۲۷‌ درصدی داشته است

  • کد خبر: ۲۲۰۶۱۳
  • ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
جذب حامی معنوی در خراسان رضوی رشد ۲۷‌ درصدی داشته است
مدیرکل کمیته‌امداد خراسان‌رضوی گفت: از ۲۲‌اسفند‌۱۴۰۲ تا ۱۴‌فروردین‌ماه امسال، ۱۴‌هزار‌و‌۵۰۰ حامی معنوی برای فرزندان جذب شده است که این آمار به نسبت مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲۷‌درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش شهرآرانیوز ماه رمضان امسال نیز همچون سال‌های قبل کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) پایگاه‌هایی را برپا کرده است که برای فرزندان یتیم و محسنین (بدسرپرست) حامی جذب می‌کند. طبق آماری که مدیرکل کمیته‌امداد خراسان‌رضوی اعلام کرده است، از ۲۲‌اسفند‌۱۴۰۲ تا ۱۴‌فروردین‌ماه امسال، ۱۴‌هزار‌و‌۵۰۰ حامی معنوی برای فرزندان جذب شده است که این آمار به نسبت مدت مشابه سال گذشته، رشد ۲۷‌درصدی را نشان می‌دهد.

رضا سلم‌آبادی در گفتگو با روزنامه شهرآرا، بیان کرد: این ۱۴‌هزار‌و‌۵۰۰ نفر حامی معنوی ۱۷‌هزار فرزند معنوی خواهند بود که از این تعداد ۱۰‌هزار‌و‌۵۰۰ فرزند یتیم و ۶‌هزار‌و‌۵۰۰ فرزند نیز از محسنین هستند.

رتبه اول استان در جذب حامی

او با اشاره به اینکه از نظر جذب حامی در استان تا ۱۴‌فروردین، رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده‌ایم، گفت: در واقع ۱۴‌درصد از حامیان معنوی کشور در خراسان‌رضوی جذب شده‌اند. در این ایام، شانزده پایگاه در مشهد (اطراف حرم‌مطهر‌رضوی) و پنجاه پایگاه در استان، به‌جز مشهد، فعال بوده‌اند که در مجموع ۶۶ پایگاه برای جذب حامی تا پایان ماه مبارک رمضان فعال خواهند بود.

سلم‌آبادی با بیان اینکه جذب حامی معنوی برای فرزندان در طول سال نیز ادامه دارد، اضافه کرد: داوطلبان برای حمایت از فرزندان معنوی می‌توانند به سایت emdad.ir‌ مراجعه و از قسمت پذیرش حامی برای ثبت‌نام خود اقدام و فرزند معنوی خود را از هر شهری انتخاب کنند. تعهد کمیته‌امداد استان برای امسال، جذب بیش از ۴۷‌هزار حامی برای فرزندان است که فقط در همین ایام بیش از ۱۴‌هزار حامی جذب شده‌اند.

وی بیان کرد: همه فرزندان دست‌کم یک حامی دارند، مگر اینکه به‌تازگی تحت‌پوشش کمیته‌امداد قرار گرفته باشند، اما ممکن است مبلغ واریزی حامیان اندک باشد؛ بنابراین نیاز داریم که تعداد حامیان بیشتر شود. اکنون دریافتی ماهانه ایتام از حامیان کمی بیش از ۷۰۰‌هزار تومان و این رقم برای فرزندان محسنین ۳۰۰‌هزار تومان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->