مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم
سرخط خبرها

بایدن: سران کشور‌ها از پیروزی ترامپ می‌ترسند

  • کد خبر: ۲۱۹۲۵۰
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
بایدن: سران کشور‌ها از پیروزی ترامپ می‌ترسند
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد سران کشور‌های جهان از او می‌خواهند که اجازه ندهد دونالد ترامپ در انتخابات پیروز شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جو بایدن مدعی شد که سران کشور‌های جهان از او می‌خواهند که اجازه ندهد دونالد ترامپ رئیس سابق کاخ سفید در انتخابات پیروز شود، زیرا دموکراسی در خطر است.

بایدن در مراسمی در نیویورک گفت: «تقریباً هر یک از سران کشور‌های جهان [می‌گویند]نمی‌توانید اجازه دهید او [ترامپ]پیروز شود، چون در این صورت دموکراسی در خطر است». 

رئیس جمهور آمریکا افزود: من آنقدر‌ها خاص نیستم، اما ترامپ نیستم. به گفته وی، ترامپ از ناتو "دور شد" و به روسیه اجازه داد هر کاری می‌خواهد انجام دهد.

بایدن رقیب خود در انتخابات را غیردموکراتیک‌ترین رئیس جمهور از زمان جنگ داخلی آمریکا خواند.

خود ترامپ بار‌ها اعلام کرده است که بایدن دموکراسی را در آمریکا به خطر می‌اندازد. رئیس جمهور سابق خاطرنشان کرد که زمان باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در ماه نوامبر از نظر آسیب‌هایی که بایدن می‌تواند به کشور وارد کند، ابدی به نظر می‌رسد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر برگزار می‌شود. ترامپ در حال حاضر تعداد لازم رای نمایندگان برای نامزد شدن به عنوان نامزد جمهوری خواهان برای ریاست جمهوری ایالات متحده را به دست آورده است. جو بایدن، رئیس فعلی دولت، که برای دور دوم نامزد شده است، حمایت تعداد کافی از نمایندگان حزب دموکرات را به دست آورده است. بنابراین، رقابت بین همان نامزد‌های چهار سال پیش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->