ایران و هند قرارداد همکاری در چابهار امضا کردند + فیلم بازدید کیم جونگ اون از کارخانه‌های جنگ‌افزارسازی و شلیک با اسلحه دوربین‌دار سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: لایحه عفاف و حجاب آماده ابلاغ برای اجراست اظهارات جدید لاوروف درباره حضور غرب در جنگ اوکراین آیت‌الله علم‌الهدی: حکمت فردوسی می‌تواند الگوی جوان ایرانی باشد | فردوسی فقط با ساخت مجسمه تکریم نمی‌شود هند به دنبال توافق بلندمدت با ایران در بندر چابهار است حاشیه‌های حضور رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ "تل‌آویو سقوط کرد"؛ رمانی که تصویر مشاهده آن توسط رهبر معظم انقلاب در نمایشگاه کتاب، منتشر شد امیر کویت فرمان تشکیل کابینه جدید را صادر کرد برنامه جهانی غذا نسبت به آوارگی مجدد ساکنان نوار غزه هشدار داد "یاسین رامین" به ۳ سال حبس محکوم شد بازدید رهبر معظم انقلاب از نمایشگاه کتاب تهران (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار اعضای هیئت‌علمی کنگره جهانی حضرت‌رضا(ع) با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: همه ائمه علیهم‌السلام به‌دنبال ایجاد حاکمیت اسلامی بودند + فیلم برکناری وزیر دفاع روسیه به درخواست پوتین کشته‌شدن ۵ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی: کل غزه را هم نابود کنیم، به پیروزی نخواهیم رسید ۴ عملیات گروهان‌های قدس علیه اشغالگران اسرائیلی در جبالیا بایدن: ترامپ کاملا از تعادل خارج شده است رئیس ستاد ارتش اسرائیل مسئولیت شکست ۷ اکتبر را پذیرفت
سرخط خبرها

موافقت آمریکا با ارسال بمب و جت‌های جنگنده به رژیم صهیونیستی

  • کد خبر: ۲۱۹۲۴۷
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
موافقت آمریکا با ارسال بمب و جت‌های جنگنده به رژیم صهیونیستی
با وجود نگرانی‌ها درباره حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح غزه که می‌تواند به غیرنظامیان آسیب برساند، دولت بایدن با تجهیز این رژیم به بمب و جنگنده‌ها به ارزش میلیارد‌ها دلار موافقت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مقامات پنتاگون و وزارت خارجه آمریکا به واشنگتن پست اطلاع دادند بسته کمک امنیتی جدید آمریکا به رژیم صهیونیستی شامل بیش از ۱۸۰۰ بمب ۲۰۰۰ پوندی (MK ۸۴) و ۵۰۰ بمب ۵۰۰ پوندی (MK ۸۲) است.

واشنگتن پست شامگاه جمعه به نقل از یک مسوول آمریکایی نوشت ایالات متحده آمریکا همچنان از «حق رژیم صهیونیستی در دفاع از خود» حمایت می‌کند.

علاوه بر این، هفته گذشته وزارت امور خارجه آمریکا با واگذاری ۲۵ فروند جنگنده F-۳۵ A لاکهید مارتین به ارزش حدود ۲.۵ میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی موافقت کرد. کنگره در سال ۲۰۰۸ با انتقال این تجهیزات به رژیم صهیونیستی موافقت کرده بود.

پیشتر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی تعداد تجهیزات ارسالی آمریکا به رژیم صهیونسیتی را ۲۵ جنگنده f ۳۵، ۲۵جنگنده f ۱۵، حداقل ۱۲ بالگرد آپاچی و تامین هزاران اسلحه، گلوله و دیگر تجهیزات جنگی گزارش کرده بود.

رویترز گزارش کرد واشنگتن تصمیم گرفته است با ارائه بمب و جنگنده‌های بیشتر از رژیم صهیونیستی حمایت کند.

طبق گزارش منابع پزشکی، آمار شهدا در نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه) به بیش از ۳۱ هزار تن رسیده که بیشتر آنها زن و کودک هستند. تعداد زخمی‌ها نیز به بیش از ۷۳ هزار تن افزایش یافته و هزاران نفر نیز همچنان زیر آوار هستند.

از زمان آغاز جنگ ویرانگر در نوار غزه، اشغالگران صهیونیست برق غزه را قطع کرده و ورود آب، غذا، دارو و سوخت را ممنوع کرده‌اند و حدود ۲.۳ میلیون فلسطینی را در شرایط فاجعه‌بار انسانی قرار داده‌اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->