حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) اردن: حمله شهرک نشینان به کاروان کمک‌های غزه جنایت است مشاور اسماعیل هنیه: نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل فورا از رفح عقب‌نشینی کند رسانه صهیونیستی: عملیات اسرائیل در رفح محدود است دومین حمله گردان‌های قسام به مواضع صهیونیست‌ها طی چند ساعت گذشته (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | دولت از وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال عقب نیست سردار فدوی: دولت و سپاه درکنار یکدیگر رفع مشکلات کشور را پیگیری می‌کنند واکنش کانادا به حمله احتمالی اسرائیل به رفح هلاکت یک تاجر اسرائیلی در مصر ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد نتانیاهو: پیشنهاد مورد قبول حماس از خواسته‌های ضروری اسرائیل فاصله دارد درگیری مرزی بین قرقیزستان و تاجیکستان وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید پوتین به چین و ترکیه سفر می‌کند بازگشت مذاکره‌کنندگان صهیونیست به قاهره طی ساعات آینده
سرخط خبرها

موافقت نتانیاهو برای از سرگیری مذاکرات تبادل اسرا

  • کد خبر: ۲۱۹۲۲۶
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱
موافقت نتانیاهو برای از سرگیری مذاکرات تبادل اسرا
دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی از دستور بنیامین نتانیاهو به روسای سازمان اطلاعات خارجی (موساد) و آژانس امنیت (شاباک) این رژیم برای از سرگیری مذاکرات تبادل اسرا خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو به روسای موساد و شاباک دستور داده است که به دوحه و قاهره بروند و مذاکرات آتش‌بس با جنبش حماس و تبادل اسرا را از سر بگیرند.

سخنگوی نتانیاهو نیز اعلام کرد که وی با آغاز دور جدید مذاکرات تبادل‌اسرا در دوحه و قاهره موافقت کرده است.

پیشتر غازی حمد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی رژیم صهیونیستی را به وقت‌کشی در مذاکرات آتش‌بس متهم کرد.

وی در مصاحبه با یک شبکه لبنانی، گفت: هیچ پیشرفتی در مذاکرات آتش بس به دلیل کارشکنی تل آویو وجود ندارد و موضع رژیم صهیونیستی اصرار بر کارشکنی است.

وی افزود: واضح است که اشغالگران با وجود همه مواضع و مخالفت‌های بین المللی می‌خواهند جنگ را ادامه دهند و به همین دلیل مذاکرات را جدی نمی‌گیرند و برای به دست آوردن زمان، مذاکرات را متوقف می‌کنند.

این عضو ارشد حماس، اضافه کرد: در حال حاضر در اصلی توافق همچنان بسته است، زیرا اشغالگران ایده دستیابی به توافق را رد می‌کنند.

حمد همچنین گفت: (رژیم) اسرائیل هنوز به این پرسش درباره آمادگی خود برای توافقی که منجر به آتش‌بس شود، پاسخی نداده و در واقع تل آویو بازی کثیف و گمراه کننده با میانجی‌ها انجام می‌دهد تا بگوید در حال مذاکره است، اما واقعیت چیز دیگری است.

وی افزود: به نظر می‌رسد که طرف اسرائیلی هیچ تصمیمی ندارد و بدون موضع مشخص در حال مذاکره است و این سیاست بنیامین نتانیاهو است که به وقت کشی در مذاکرات ادامه دهد.

عضو حماس اضافه کرد: رهبری اشغالگران متوهم است و نمی‌تواند به اهداف خود در غزه دست یابد، زیرا همچنان در حال شکست در غزه است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->