«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر

  • کد خبر: ۲۱۸۸۵۹
  • ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر
فعالیت سینماهای سراسر کشور همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی (ع) با تغییراتی همراه است.

به گزارش شهرآرانیوز، سینماهای سراسر کشور به مناسبت ایام عزاداری شهادت امام علی (ع)، از دهم تا چهاردهم فروردین‌ مشمول تعطیلی‌هایی است.

بر مبنای این گزارش، سینماهای سراسر کشور در روز جمعه - دهم فروردین‌- از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷:۳۰ فعالیت‌های عادی خود را دارند و از ساعت ۱۷:۳۰ تا پایان شب تعطیل هستند.

برای روز شنبه-یازدهم فروردین‌-، سینماهای سراسر کشور در تمام مدت شبانه‌روز تعطیل هستند.

در روز یکشنبه-دوازدهم فروردین‌- سینماها از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۷:۳۰ فعالیت معمول خود را دارند و پس از این ساعت تا پایان شب، تعطیل هستند.

سینماهای سراسر کشور در روز دوشنبه- سیزدهم فروردین‌ - در تمامی ساعات شبانه‌روز تعطیل هستند.

برای روز سه‌شنبه- چهاردهم فروردین‌- نیز سینماها از ساعت ۱۱ صبح تا۱۷:۳۰ فعالیت دارند و پس از این ساعت تا پایان شب تعطیل هستند.

از صبح چهارشنبه-پانزدهم فروردین‌-، فعالیت سینماها به حالت عادی بازمی‌گردد و سانس‌های فیلم از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۴ برقرار است.

نکته قابل‌توجه اینکه فعالیت سینماها در روزهای جمعه-دهم فروردین-، یکشنبه- دوازدهم فروردین- و سه‌شنبه- چهاردهم فروردین‌-، به‌عهده سینماها است و ضروری است مخاطبان، قبل از رفتن به سینما، نسبت به فعالیت آن سینما طی آن روز، اطمینان به عمل آورند. بسیاری از سینماها ترجیح داده‌اند تا فعالیت خود را طی این پنج روز تعطیل کنند و فیلمی نمایش ندهند.

اکنون فیلم‌های تمساح خونی، بی‌بدن، آپاراتچی، پرویزخان، ایلیا جستجوی قهرمان، نوروز، آسمان غرب و روشن به روی پرده است. استقبال مخاطبان از فیلم‌های نوروزی، چندبرابر بیشتر از مدت زمان مشابه سال گذشته است که انتظار می‌رود فرآیند استقبال، پس از تعطیلات لیالی قدر نیز روی دور صعودی بماند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->