توضیحات مدیریت بحران خراسان رضوی درباره خسارت‌های سیل اخیر | بارش ۴۷ میلی‌متر باران در مشهد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی خسارت حدود ۷۰ درصدی سیل به اراضی کشاورزی و باغی بردسکن + ویدئو (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) امدادرسانی آتش‌نشانی مشهد به ۱۶۱ مورد عملیاتی در پی بارش شدید باران (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات بخشدار مرکزی مشهد در پی وقوع سیل در روستای ده‌غیبی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سد «سراب» صالح‌آباد خراسان‌رضوی پس از سال‌ها سرریز شد پیش‌بینی رگبار باران در نقاط مختلف کشور | افزایش دما تا دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره گروگان‌گیری در پالادیوم + جزئیات و عکس پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (٢١ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | خروج سامانه بارشی و افزایش دما در استان بازداشت ۲ اخاذ مامورنما در مشهد ثبت بیش از ۳۰ میلیمتر بارندگی در ۵ شهر خراسان رضوی (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) گرفتار شدن خودرو به همراه ۴ سرنشین داخل سیلاب در حاشیه شهر مشهد (۲۰ اردیبهشت) قطع برق محله سیدی مشهد با سقوط داربست روی شبکه ۲۰ هزار ولتی| نقص برطرف شد کلات با ۵۷ میلی متر بارندگی رکورددار بارش در خراسان رضوی شد کودک ۱۰ ساله چطور قاتل شد؟ | چرا کودکان نباید فیلم ترسناک تماشا کنند؟ اعترافات تکان دهنده دختر ۱۰ ساله تهرانی درباره قتل دوستش| آدمکشی را ار فیلم‌های ترسناک یاد گرفتم بارندگی و سیلاب موجب انسداد موقت محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی شد(۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) گروگانگیری یک زن و دخترش مقابل مجتمع پالادیوم+تصاویر راه ارتباطی ۲۰ روستای کلات خراسان رضوی بر اثر سیل قطع شد ۳۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای در جاده نیشابور (۲۰ اردیبهشت)
سرخط خبرها

گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۱۸۶۵۴
  • ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی در صدر شکایت‌های مردمی نوروز ۱۴۰۳
معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی و عدم رعایت مسائل بهداشتی است.

به گزارش شهرآرانیوز، احد اصانلو با اشاره به انجام بازدیدهای نظارتی این دستگاه هم زمان با فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در اجرای طرح نوروزی، ۵۴ هزار بازرسی و گشت داشتیم. ۱۷ هزار پرونده تخلفاتی تشکیل شده و در همین راستا ۱۱۰۰ واحد صنفی پلمب شدند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی مرجع اصلی رسیدگی به تخلفات است و همکاری بسیار خوبی بین این دستگاه و سایر دستگاه‌های عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر برقرار است.

وی ادامه داد: حضور در بازار و بررسی وضعیت بازار را در دست اقدام داریم و در نوروز امسال، طرح رضایتمندی را اجرا کردیم و با تمام توان آماده خدمت‌رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی هستیم.

اصلانلو یادآور شد: رؤسای شعب ما به صورت میدانی حضور دارند و تمام ارکان سازمان تعزیرات حکومتی در نوروز ۱۴۰۳، آماده خدمت‌رسانی به مردم است.

راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی

وی خاطرنشان کرد: بیشترین شکایت مردم، پیرامون گران‌فروشی وعدم رعایت مسائل بهداشتی است.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: سامانه تلفنی ۱۳۵ برای دریافت گزارش‌ها و شکایات مردمی راه‌اندازی شده است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->