آزادی ۹ نفر از زندانیان بیرجند به برکت حضور پرچم رضوی برگزاری «جشن بزرگ امام‌رضایی‌ها» در مشهد مقدس + جزئیات گردهمایی دست‌اندرکاران همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خطیب فرهنگ | درباره مرحوم فخرالدین حجازی سیاست‌ورزی در پس پرده آکادمیا گردهمایی رؤسای ستاد‌های توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور، در مشهد برگزار شد + فیلم توزیع ۳۰۰۰ غذای گرم بین سیل زدگان منطقه سیدی مشهد خدمات آستان قدس رضوی به مردم سیل‌زده مشهد | اختصاص ۱۰۰ واحد رایگان در زائرشهر رضوی نقاره حاجت‌ها یادی از آیت ا... محمدتقی بهجت| رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند حق همسایگی امام مهربان زندگی باشکوه با مهندسی معرفتی امام رضا (ع) خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به سیل‌زدگان مشهد قاضی‌زاده هاشمی: پیام انقلاب اسلامی به عالم، بیداری اسلامی و فهم مستقل بود آزادسازی ۱۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد با نذر امام رضا(ع) | اجرای عملیات عمرانی در ۳۰۸ روستا + فیلم آیا نماز آیات برای طوفان و رعد و برق واجب است؟ حرمِ عشق و زیارتنامه ای که باید عارفانه خواند
سرخط خبرها

مشهدی‌ها؛ مهمان افطاری‌های متبرک حرم امام رضا (ع)

  • کد خبر: ۲۱۷۷۶۵
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
مشهدی‌ها؛ مهمان افطاری‌های متبرک حرم امام رضا (ع)
خادمان حرم مطهر رضوی امسال هم با غذای متبرک مهمانسرای حضرت از مجاوران مشهدی پذیرایی می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در قالب اجرای طرح ضیافت اکرام رضوی در ماه مبارک رمضان در مجموع از ۴۸ هزار روزه‌دار در این ماه پرفضیلت در حرم مطهر با برگزاری مراسم معنوی در رواق حضرت زهرا (س) پذیرایی می‌شود. 
در این طرح هر شب ۲ هزار روزه‌دار مهمان خوان پربرکت حضرت رضا (ع) در وعده افطار می‌شوند. این برنامه در مجموع در ۲۴ شب در شب‌های ماه رمضان رمضان در این سرای قدسی اجرا می‌شود.
دعوت‌نامه پذیرایی ضیافت اکرام رضوی توسط خادمان آستان قدس رضوی درب منازل مردم در سطح شهر مشهد توزیع می‌شود.


طرح توزیع افطاری به صورت بیرون‌بر در درب منازل مردم ویژه مناطق حاشیه شهر مشهد نیز در شب‌های ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد چنان‌که در مجموع توزیع ۷۵ هزار پرس افطاری پیش‌بینی شده است.
طرح توزیع افطاری به صورت بیرون‌بر درب منازل مردم مناطق برخوردار این شهر مقدس نیز در شب‌های رمضان در راستای پیوند بیشتر مجاوران با صحن و سرای رضوی در دستور کار این آستان مقدس قرار دارد.

در طرح افطاری مناطق برخوردار مشهد در مجموع در ۲۴ شب ماه مبارک رمضان، ۸ هزار بسته پذیرایی در قالب ۲۴ هزار پرس افطاری بین مجاوران توزیع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->